Rastløs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

onlyme

Heej <3

Min kæreste er lige taget på arbejde, og lillemand roder rundt inde i mavsi --> Og jeg er ikke det mindste trær, jeg er fuldstændig rastløs

Går og overvejer at gøre hovedrent, så bliver manden så glad når han kommer hjem til sådan en dejlig ren og duftende lejlighed,. Men BUM, Er det ikke lidt sent for det .?

Hvad laver i andre der ud .?

32+0  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Aagaard

Jeg har lige sendt mine gæste hjem, som har været og fejre at min første eksamen er overstået.
Jeg overvejer at gå ind og lægge mine ben op på min yoga-bold for at få vandet til at løbe ud af dem og så læse en go afslappende bog, før læsningen til næste eksamen starter imorgen :-)

Anmeld

11. juni 2011

aya-zia

onlyme skriver:

Heej <3

Min kæreste er lige taget på arbejde, og lillemand roder rundt inde i mavsi --> Og jeg er ikke det mindste trær, jeg er fuldstændig rastløs

Går og overvejer at gøre hovedrent, så bliver manden så glad når han kommer hjem til sådan en dejlig ren og duftende lejlighed,. Men BUM, Er det ikke lidt sent for det .?

32+0  

hehe sådan nogle ture havde jeg og¨så da jeg var gravid... en dag flyttede jeg rundt på HELE lejligheden kl 2 om natten... naturligvis MEGET stille..... så i mine øjne er det ALDRIG for sent hehe

jeg er på nej i seng... godnat og sov godt (når du kommer der til)

Anmeld

11. juni 2011

D-Micka

onlyme skriver:

Heej <3

32+0  

Nej det er da ikke spor forsent Du kan da bare komme forbi her og give mit hjem en omgang.. Så kan jeg hoppe i seng imens ;D heehheh

Anmeld

11. juni 2011

onlyme

aya-zia skriver:

hehe sådan nogle ture havde jeg og¨så da jeg var gravid... en dag flyttede jeg rundt på HELE lejligheden kl 2 om natten... naturligvis MEGET stille..... så i mine øjne er det ALDRIG for sent hehe

jeg er på nej i seng... godnat og sov godt (når du kommer der til)

Ja,. Det er noget underligt noget,. Specielt når man plajer at være godt til at være en doven'das

Jo tak <3 Og du må også sove godt

Anmeld

11. juni 2011

onlyme

Aagaard skriver:

Jeg har lige sendt mine gæste hjem, som har været og fejre at min første eksamen er overstået.
Jeg overvejer at gå ind og lægge mine ben op på min yoga-bold for at få vandet til at løbe ud af dem og så læse en go afslappende bog, før læsningen til næste eksamen starter imorgen :-)

Hihi, det var også noget sent

Held og lykke med det <3

Anmeld

11. juni 2011

onlyme

D-Micka skriver:

Nej det er da ikke spor forsent Du kan da bare komme forbi her og give mit hjem en omgang.. Så kan jeg hoppe i seng imens ;D heehheh

Hihi,. ;-) Mit energi er der i hvert fald til det

Men vi har en lejlighed på næsten 200 kwm så det er ikke fordi der er så lidt at tage fat om Hihi, Også er det hvis også noget tid siden det hele har fået en kærlig hånd Så nu vil jeg gå i gang med kust og med spanden ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.