Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maggieh skriver: haha, jamen det har hun da også ?? det er det jeg mener med brevet/pakken
haha, jamen det har hun da også ??
det er det jeg mener med brevet/pakken
Now I get it
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Nogle mennesker....man undres
Nogle mennesker....man undres
jaa, I don't get it :b hehe
Mutti2B skriver: Now I get it
sååådan Du hurtig hva ? heheh
Maggieh skriver: sååådan Du hurtig hva ? heheh
Nej, det kan jeg vist ikke prale af i aften
Jeg skulle liiige læse regnestykket igen . Måske jeg bare skulle logge af og glo lidt fjernsyn for der er der ingen der opdager hvis man dummer sig
Mutti2B skriver: Nej, det kan jeg vist ikke prale af i aften Jeg skulle liiige læse regnestykket igen . Måske jeg bare skulle logge af og glo lidt fjernsyn for der er der ingen der opdager hvis man dummer sig
hehehe, eeej det har man lov til nogle gange
Maggieh skriver: det forstår jeg ikke engang ????
det forstår jeg ikke engang ????
Maggieh skriver: .. skulle købe en sele af en eller anden, hun skulle have 50 kr. for den, men jeg skulle betale for forsendelse også, jeg siger 65 ?? hendes svar, afsendelse - 15 kr, brevet/pakken - 8 kr, plus bensin for at køre over til posthuset = 75 kr, hvad siger du til det?? hihi, synes bare det er helt vildt underligt at sætte det op på den måde :p *** Det her var nok verdens mest meningsløse indlæg
.. skulle købe en sele af en eller anden, hun skulle have 50 kr. for den, men jeg skulle betale for forsendelse også, jeg siger 65 ??
hendes svar, afsendelse - 15 kr, brevet/pakken - 8 kr, plus bensin for at køre over til posthuset = 75 kr, hvad siger du til det??
hihi, synes bare det er helt vildt underligt at sætte det op på den måde :p
*** Det her var nok verdens mest meningsløse indlæg
Hahah .. Nu undrer jeg mig over hvorfor DU er ligeså mærkelig .. Hvad ligner det at oprette sådan en underlig debat
Tina&Martin skriver: Islands økonomi Var ikke god efter finans krisen
Islands økonomi Var ikke god efter finans krisen
nååååååååårh det er DET du snakker om haha
morethanperfect skriver: Hahah .. Nu undrer jeg mig over hvorfor DU er ligeså mærkelig .. Hvad ligner det at oprette sådan en underlig debat
det siger vel sig selv, fordi jeg er færing
Maggieh skriver: det siger vel sig selv, fordi jeg er færing
Hahah ..
Håber du kommer til at bo i Slagelse <3
Der er ikke så langt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128