Kan man lave sine egne wallstickers...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.245 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

LinLin

- tænker hvis man nu finder en figur man gerne vil have printet ud - findes der så sådan noget selvklæbende papir til printeren???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Mille83

DAs mor skriver:

- tænker hvis man nu finder en figur man gerne vil have printet ud - findes der så sådan noget selvklæbende papir til printeren???

Ja KittyGirl herinde fra har gjort det ved jeg, skriv evt til hende 

Anmeld

11. juni 2011

lounika

DAs mor skriver:

hvis du er kreativ så ja... alttt kan laves  .. kan du skære parpirklip i hånden så kan du også gør det i klister jo

Anmeld

11. juni 2011

LinLin

Mille83 skriver:

Ja KittyGirl herinde fra har gjort det ved jeg, skriv evt til hende 

Ok - tak for tippet

Anmeld

11. juni 2011

LinLin

lounika skriver:

hvis du er kreativ så ja... alttt kan laves  .. kan du skære parpirklip i hånden så kan du også gør det i klister jo

Jeg kan ikke lave papirsklip...

Min søn er fx vild med Thomas tog, så tænkte på at finde billeder af ham og "printe ud" eller kopiere fra en malebog...

Anmeld

11. juni 2011

Kay

nogle stæder kan man låne/leje sådan en overhead (kan huske dem fra folkeskolen) til at projektere billedet over på vægen... og så kan du streje det af og så male det bag efter

Anmeld

11. juni 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
DAs mor skriver:

Jeg kan ikke lave papirsklip...

Min søn er fx vild med Thomas tog, så tænkte på at finde billeder af ham og "printe ud" eller kopiere fra en malebog...

http://www.trendsales.dk/listings/thomas-tog-wall-stickers/18278105

Det er vist det nemmeste

Anmeld

11. juni 2011

LinLin

Kay skriver:

nogle stæder kan man låne/leje sådan en overhead (kan huske dem fra folkeskolen) til at projektere billedet over på vægen... og så kan du streje det af og så male det bag efter

Det var også en idé og har faktisk også tænkt på det... Men det var for at undgå at male, jeg vil dekorere med wallstickers

Anmeld

11. juni 2011

LinLin

MKBP skriver:

http://www.trendsales.dk/listings/thomas-tog-wall-stickers/18278105

Det er vist det nemmeste

Hehe - ja... Hvis det liiige var de billeder Men tak for link!

Anmeld

11. juni 2011

Michael healer

DAs mor skriver:

Er det sådan nogle ark som demme her du tænker på

http://www.techmaster.dk/avery-md3001in-decoration-transferfilm-6-sheet-1-pr-ark-a4-6-ark-p-6743.html?source=avery

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.