Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps, overskriften siger vist det hele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den røg vidst op dobbelt bare så du er klar over det Jeg følger lige med her - jeg overvejer den også til ønskesedlen når hun bliver et år nemlig
Lou87 skriver: Den røg vidst op dobbelt bare så du er klar over det Jeg følger lige med her - jeg overvejer den også til ønskesedlen når hun bliver et år nemlig
Jeg lagde den bevidst 2 steder
Maria. skriver: Malou har den lille bi, hun bruger den mest som en slags gå-vogn, men hun er ret begejstret for at "vippe" dens følehorn.. Den skal nok blive et hit om et par måneder..
Malou har den lille bi, hun bruger den mest som en slags gå-vogn, men hun er ret begejstret for at "vippe" dens følehorn.. Den skal nok blive et hit om et par måneder..
Ih, jeg synes også den er sååå sød er det den lille eller store?
sarahb skriver: næææ faktiske ikk helt vildt, han bruger den ikk ret ofte. mere sin røde plastik scooter.
næææ faktiske ikk helt vildt, han bruger den ikk ret ofte. mere sin røde plastik scooter.
Hmm, ja det er jo svært at vide, men i dag i legestuen var mariehønen et hit, men om det holder ved
K&S skriver: Jeg lagde den bevidst 2 steder
Nå for hulan - sooorryy
Lou87 skriver: Nå for hulan - sooorryy
Det gør skam ikke noget
Sådan er det også herhjemme...boiiiing boiiing hører jeg ustandseligt fra værelset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128