Sagen er den at, Alberte 1 år er kommet ind i en periode hvor det virker som om alt er imod hende, hvis hun selv kunne sige det.
Hun vil ikke have tøj på, skiftes, have børstet tænder, i seng, sidde i barnevogn, lege selv, have mad eller noget hun plejer at ville.. Hun startede DP d. 1.3 og her>> https://www.baby.dk/debat/108047pi1/syge-boern/syg-datter-hjem-fra-dp-eller-os-var-hun-ik--sultestrejke-.aspx << kan du læse hvorden det er gået.
hun har så fra søndag til og med onsdag haft feber, som er gået i sig selv. Vi var ved lægen, men der var hverken noget med ører, hals eller lunger.. I nat var hun vågen fra 1-5, og ville ikke sove yderligere her i eftermiddag.. hun faldt dog i søvn her kl. 18.15, vågnede igen 19.00, hvor jeg så altså ikke tog hende op fordi hun jo ikke skal lave om på nat og dag, men var inde og synge en ekstra godnat sang + give sut en 10 gange.. og nu sover hun igen..
jeg er meget alene pt, da min kæreste arbejder flere døgn af gangen, så jeg kan mærke jeg bare er træt træt træt.. Min kæreste er rigtig god til at tage over, når han er hjemme, men der vil hun også kun ham. Hun bliver helt hysterisk hvis han forlader rummet eller hvis hun skal over til mig fra ham af (hvis han f.eks skal have sko på e.l.)... Så hun er meget far-syg (hvilket jo er dejligt på et hvis plan), men når han ikke er hjemme er hun SÅ mor-syg.. og det eneste tidspunkt jeg ikke har hende på armen er når jeg er i bad (i 2 minutter, hvor hun hænger op ad badekarret, som er vores bruser) og når jeg er på toilet, hvor hun alligevel gør tegn til at vil op..
nogen gode råd til, hvordan jeg hjælper hende bedst gennem denne fase i hendes liv, jeg vil jo ikke virke afvisende, men HOLD KÆFT hvor jeg bare trænger til fred lidt..
I morgen skal jeg i byen sammen med et par veninder, hvor hun skal passes i et døgns tid, da min kæreste desværre ikke er hjemme... Jeg tænker, at det måske vil være at gøre det endnu værre, men jeg kan også bare mærke, at jeg trænger til det. det er nogen hun er meget tryg ved, hun skal ud til...
knus fra en trææææt mor, men med verdens dejligste hænge-på-arm 1-årig
+ et par pics..