underholdning til fest! HJÆÆÆÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Noahmor

Skal til 30 og 40 års fødselsdag i næste weekend og vil gerne give noget underholdning i gave. Troede vi havde fundet en dame, der kunne komme ud og lave noget sjovt "Tupperware" party, men hun fik et bedre tilbud. 

Er der nogle der kender til nogle, som har tid i næste weekend. Tænker noget ala falske tjenere, gæster eller andet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

maria87

kender desværre ikke til nogen eller noget, men falske tjenere , er bare så sjove... min far havde hyret to stk. til hans bryllup og jeg fik aldrig spist min mad fordi jeg var ved at brække mig af grin hele menuen igennem... det var lidt flovt til sidst, men jeg kunne sempelthen ikke stoppe med at grine....

tog vist lidt for meget af opmærksomheden... men sjovt var det sgu!

Anmeld

10. juni 2011

Noahmor

ja, tror det kunne være så sjovt. Vi havde fundet en, der skulle komme ud og lave et tupperwareshow, men som så ville have fået de forkerte remedier med, dvs ting fra svingerklubben. Det skulle være hylemorsomt og stadig sobert. 

Anmeld

10. juni 2011

Isabella_mor

hahah det lyder sjovt.. med tupperware showet. ærgeligt at personen ikke kunne...

Anmeld

10. juni 2011

Noahmor

isabellamor skriver:

hahah det lyder sjovt.. med tupperware showet. ærgeligt at personen ikke kunne...

Ja, irriterer mig også at jeg ikke kan finde noget lignende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.