her er en lille update herfra.
i onsdags var vi ved lægen til villads 5 mdrs undersøgelse og vaccination..
han blev rost til skyerne og min læge er total skudt i ham.
han blev vejet til 8000 g det er 8 kilo mand! og 70 cm.... 

KÆMPE BASSE...
vaccinationen var ikke sjov..
slet slet ikke... han tog det dog fint nok bagefter... imens græd og skreg han helt vildt.. så mor her også måtte kæmpe for ikke at tude totalt
åhh det var hårdt.
og jeg var MEGET nervøs over den skide vaccine.. men nu er det overstået og han er i hopla...
ja han er blevet grande og han stortrives... han har rullet fra ryg til mave og fra mave til ryg i dag... altså sådan en rulledrejning uden pause... og han kan snart sidde selv.. der går ikke længe så er der styr på det.
han har totalt kontrol over at lege med sine legesager, han kan få flere timer til at gå med at ligge og glo på sin uro i senge, så vi tror han sover og så ligger han bare der og dasker til den uden at sige en lyd. han kan få endnu flere timer til at gå under sit legestativ.. den er meget sjovere end mor og far..
haha.
han spiser flittigt grød og mos.. og han er SÅ SEJ til at drikke af kop. det er ikke små tårer han tager, det er KÆMPE slurke, ligesom når vi selv drikker et glas vand... han er vild... og han vil også gerne holde koppen selv.. han er dog ik så god til det så mor hjælper ham lidt 
han bruger str 68 i tøj og er snart på vej i 74... iløbet af måneden... så jeg er meget på udkig efter str 74 herinde...
om halvanden måned holder vi navnginvning hvor han bare skal vises frem og nydes i fulde drag
af hele familien og alle vennerne 
og her er lige et billede fra i dag..
han bliver 5 mdr i MORGEN allerede... 

jeg elsker dgu min lille store basse... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld