Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger....
Er der andre de rhar profil på Kom og vind der har problemer med at chattet feltet i spillet er væk, man ikke kan sende direkte besker og sende beskeder?? eller er jeg bare den eneste??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lollandpigen skriver: Hej Piger.... Er der andre de rhar profil på Kom og vind der har problemer med at chattet feltet i spillet er væk, man ikke kan sende direkte besker og sende beskeder?? eller er jeg bare den eneste??
det har jeg bestemt ikke oplevet... har du prøvet at lukke ned og starte op igen?
WiitrioeN skriver: det har jeg bestemt ikke oplevet... har du prøvet at lukke ned og starte op igen?
Ja masser af gange problemet har nu staået på 2 uger, ret irreterende...
Hmm lyder underligt! Jeg har heller ikke oplevet det.
Men oplever at den konstant opdatere i turneringerne, og kyler mig ud i den chat hvor man venter...
Prøv at skriv til dem? Her funger det fint
Er også på KomogVind.
Men har ikke lagt mærke til om der er problemer med chatten. Bruger den så heller ikke, for når jeg er på KomogVind, så er jeg der for at slappe af
Vandt faktisk 200 kroner den anden dag i skrab
Jeg er på KOV, og oplever også tit at der opstår problemer med chatten og det er i alle spil faktisk.. det er pænt belastende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128