Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mulle7430 skriver: mine piger synes også de var seje viste dem dem igår for det er jo ikke ligesom alle andre bryllupskager smiler sødt
mine piger synes også de var seje viste dem dem igår for det er jo ikke ligesom alle andre bryllupskager smiler sødt
tak til dem alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hihi hvor er de søde.. Jeg har godt set de andre, må sige at du virkelig har gjort det flot..
Polkaprik skriver: De bliver bare sat på nogle engangsvaskeklude (skumklude) og så af sti og sted med A/C på fuld skrue
De bliver bare sat på nogle engangsvaskeklude (skumklude) og så af sti og sted med A/C på fuld skrue
Hov hov der er noget jeg ikke ved..?? Altså den står på de der plexiglasplader med klude under?? Er det så man nemmere kan løfte dem over på noget andet eller???
Hold da bare helt op, de er jo super flotte og så meget anderledes.. Har lige vist Per dem, og han er rimelig vild med dem .. Og synes at vi skal have sådan et sæt til vores bryllup - bare i lidt andre farver og sådan - men det kan vi lige snakke om imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128