Føler mig lidt dum :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Frk.Skruk

Halløj alle skønne damer.

Som overskriften lyder, så føler jeg mig lidt dum at spørge om dette, men kan simpelthen ikke finde hoved og hale i det hele..

Sidste måned var min mens 10 dage forsinket, og varede 2 dage (tante rød kommer ALTID forbi den 12 mellem kl 16-17), men kom denne gang først den 22..

Tog 2 tests, som begge var negative..

Nu regner jeg med at tante rød kommer forbi igen omkring den 22, men jeg har bare haft de vildeste menses smerter her i min pause.. Især hvis jeg spænder i underlivet..

Er der nogen af jer der har prøvet noget lign?

- Eller er det bare mig ? :/

kærligst

Den trætte, uoplagte og grådlabile Frk.Skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Sitrani

Frk.Skruk skriver:

Som overskriften lyder, så føler jeg mig lidt dum at spørge om dette, men kan simpelthen ikke finde hoved og hale i det hele..

Sidste måned var min mens 10 dage forsinket, og varede 2 dage (tante rød kommer ALTID forbi den 12 mellem kl 16-17), men kom denne gang først den 22..

Nu regner jeg med at tante rød kommer forbi igen omkring den 22, men jeg har bare haft de vildeste menses smerter her i min pause.. Især hvis jeg spænder i underlivet..

kærligst

Hej...

Altså, jeg havde mens-lignende smerter op til at jeg testede positiv, så hvis du er gravid, kan det være derfor.. Så ja, jeg har prøvet noget lignende..

Håber den er der for dig!

Anmeld

10. juni 2011

Frk.Skruk

STN skriver:

Hej...

Altså, jeg havde mens-lignende smerter op til at jeg testede positiv, så hvis du er gravid, kan det være derfor.. Så ja, jeg har prøvet noget lignende..

Håber den er der for dig!

Det kunne da være dejligt med en lille spire i maven

Men synes bare det er underligt med testen??

Testede du også negativt de første par gange?

Anmeld

10. juni 2011

Sitrani

Frk.Skruk skriver:

Det kunne da være dejligt med en lille spire i maven

Men synes bare det er underligt med testen??

Testede du også negativt de første par gange?

Nej langt fra.. Jeg var gået ca. en lille uge over tid, og testede meget tydeligt postiv ved første test, og tog derfor kun den ene  Men det kan være fordi du ikke har produceret nok af det hormon der skal til for, at lave nr. 2 streg på sådan en test, hvis det er én med streger du bruger... for det kan slet ikke lade sig gøre at få 2 streger frem, hvis man ikke er gravid, så den er ikke til at tvivle på.... Men prøv da bare at test igen om nogle dage, så kan hormon-niveauet være steget, hvis du altså er gravid...

Anmeld

10. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Frk.Skruk skriver:

kærligst

kan det være ægløsning? eller spekulationer omkring at NU burde der komme et barn?

Anmeld

10. juni 2011

Frk.Skruk

STN skriver:

Nej langt fra.. Jeg var gået ca. en lille uge over tid, og testede meget tydeligt postiv ved første test, og tog derfor kun den ene  Men det kan være fordi du ikke har produceret nok af det hormon der skal til for, at lave nr. 2 streg på sådan en test, hvis det er én med streger du bruger... for det kan slet ikke lade sig gøre at få 2 streger frem, hvis man ikke er gravid, så den er ikke til at tvivle på.... Men prøv da bare at test igen om nogle dage, så kan hormon-niveauet være steget, hvis du altså er gravid...

Det var sidste måned da menses var forsinket jeg testede negativt - har ikke testet siden

Anmeld

10. juni 2011

Frk.Skruk

Mor til prinsessen :-) skriver:

kan det være ægløsning? eller spekulationer omkring at NU burde der komme et barn?

Jeg synes ikke jeg tænker særlig meget på børn, kun når jeg er herinde

Men det er bestemt ikke noget jeg tænker på hver dag

"smerterne" har været der i lige godt 2 uger, så jeg tænker at det ikke er ægløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.