Jordemoder nummer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

-Sigrid-

Ja, jeg har så været ved første lægeundersøgelse. Alt var skønt! Jeg har ingen sygdomme, livmoderen er fin og sidder som den skal, og blodprøverne var helt normale! Jubiii! 

Men men men... Jeg skal til jordemoder omkring d. 16/6, og jeg fik af vide at jeg ville have nummeret stående på sådan en smart konvolut. Og dte gør det altså bare ikke.

Så er der nogen som kan fortælle mig hvilket nummer jeg skal ringe til?

Jeg bor i Esbjerg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

SussieThyssen

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg har så været ved første lægeundersøgelse. Alt var skønt! Jeg har ingen sygdomme, livmoderen er fin og sidder som den skal, og blodprøverne var helt normale! Jubiii! 

Men men men... Jeg skal til jordemoder omkring d. 16/6, og jeg fik af vide at jeg ville have nummeret stående på sådan en smart konvolut. Og dte gør det altså bare ikke.

Jeg bor i Esbjerg.

Jeg vil tro at du med lethed kan ringe til kommunen og spørge hvilken jordemoder der har dig i sit distrikt og få hendes nummer.
Men du bliver jo nok nødt til at vente til tirsdag, da de helt sikkert har lukket nu

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juni 2011

-Sigrid-

SussieThyssen skriver:

Jeg vil tro at du med lethed kan ringe til kommunen og spørge hvilken jordemoder der har dig i sit distrikt og få hendes nummer.
Men du bliver jo nok nødt til at vente til tirsdag, da de helt sikkert har lukket nu

Kærligst
Sussie

Nå ja, kommunen 

Mange tak!

Anmeld

10. juni 2011

Chris86

-Sigrid- skriver:

Jeg bor i Esbjerg.

http://firma.eniro.dk/firma/esbjerg-jordemodercent er:817540/6700-esbjerg

Er mit gæt ;O)

Anmeld

10. juni 2011

-Sigrid-

Chris86 skriver:

http://firma.eniro.dk/firma/esbjerg-jordemodercent er:817540/6700-esbjerg

Er mit gæt ;O)

Uuuuh lækkert! Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.