Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

GuldklumpenEmma

Hej Piger.

Mig og min søster skal lave en kage til næste lørdag, min farmor bliver 70 år og har kun lavet 2 før.. kom til at sidde og kigge lidt på nette igår og vi har forelsket os i de her skæve kager i 3 etager lidt ligesom en bryllupskage. Synes dog de bruger mange hjælpe midler så som blomster og alt muligt andet.. har kun sommerfugle og bogstaver udstikker.

Tænkte derfor om der var nogen her i Randers som kunne tænke sig at leje lidt udstyr ud bare for nogle dage.. evt fra torsdag næste uge til søndag- mandag alt efter hvornår vi kommer hjem. ( vi skal til stor fest og overnatning på et slot nede ved skanderborg)

Håber meget i kan hjælpe.

Mvh Laila og Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Maja_4000

Kan ikke rigtigt hjælpe .. Men jeg ville lige sige at de skæve kager , skulle være pænt svære at have med at gøre

Anmeld

10. juni 2011

GuldklumpenEmma

okay havde nu bare tænkt at jeg ville bage den der mudcake i en alm rund form og derefter skære den skævt igennem, måske bruge et stort grilspyd i midten til at holde kagen sammen og på plads.

Anmeld

10. juni 2011

GuldklumpenEmma

okay havde nu bare tænkt at jeg ville bage den der mudcake i en alm rund form og derefter skære den skævt igennem, måske bruge et stort grilspyd i midten til at holde kagen sammen og på plads. Så har jeg jo lavet grund formen og noget til at gi hold.

Anmeld

10. juni 2011

iris-mor

Der var en der lavede den forleden herinde, den var vist ret svær. Måske kan nogle af de andre herinde hjælpe dig med linket. Den var vist grøn eller blå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.