Vækkes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.784 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Skal man vække sit barn hvis de sover længe for at amme eller skal man kun amme når de vågner eller græder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Janni.

Jeg vækkede aldrig Silas, han meldte sig selv når han var sulten

Anmeld

10. juni 2011

Saram

Kommer jo an på hvor gammelt dit barn er og hvor godt han/hun spiser normalt.

Hvor længe drejer det sig om at han/hun sover uden at spise og er det om dagen eller om natten?

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Saram skriver:

Kommer jo an på hvor gammelt dit barn er og hvor godt han/hun spiser normalt.

Hvor længe drejer det sig om at han/hun sover uden at spise og er det om dagen eller om natten?

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Hun er ikke født i nu, først om 2 ugers tid.

jeg tænkte bare om det er normalt man vækker dem hvis de nu sover 5 timer i træk uden at spise, eller om man bare skal amme når de vågner eller selv ber om mad

Anmeld

10. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg fik afvide at i starten, når hun var nyfødt SKULLE hun spise senest hver anden time, men selvfølgelig hvis hun melder sig før må hun gerne få..

Anmeld

10. juni 2011

Saram

Anonym skriver:

Hun er ikke født i nu, først om 2 ugers tid.

jeg tænkte bare om det er normalt man vækker dem hvis de nu sover 5 timer i træk uden at spise, eller om man bare skal amme når de vågner eller selv ber om mad

Altså min datter er en uge gammel nu og de første par dage inden mælkne løb til, vækkede jeg hende hver 4 time for at hun kunne spise. Har idag snakket med min sp om netop det samme spørgsmål og hun siger at når hun spiser så godt som hun gør så skal hun bare sove alt det hun vil om natten. Om dagen skal der stadig helst ikke gå mere end 4 timer da det kan gøre hun vågner meget ofte om natten.

Anmeld

10. juni 2011

Saram

MaleneS2011baby<3 skriver:

Jeg fik afvide at i starten, når hun var nyfødt SKULLE hun spise senest hver anden time, men selvfølgelig hvis hun melder sig før må hun gerne få..

Hold da op det var ofte?

Det er vildt så forskellige ting man får at vide af de kloge hoveder.. På sygehuset sagde de hver 4 time..

Anmeld

10. juni 2011

BinaMor

mens de er nyfødte ja dvs den første lille uges tid. hvis der går mere end 4timer. og hvis de har gulsot. ellers ikke.

Anmeld

10. juni 2011

Mother-love

jeg fødte for næsten 2 uger siden og har fået afvide at isabella skal vækkes hver 3.-4. time hvis hun ikke selv vågner. men det kun er her i starten.. det var egentlig kun den første uge hun ikke vågnede af sig selv for at være sikker på hun får hvad hun skal have.. nu vågner hun af sig selv efter en 3-4 timer.. så tror bare du skal gøre det samme.. nu havde ikke ikke noget "fritid" imens jeg lå på hospitalet.. fra da hun kom ud til jeg kom herhjem hang hun faktisk i mine bryster.. det var lidt hårdt da jeg allerede på 2. dagen faktisk næsten ingen råmælk havde og måtte give hende mme fordi hun var så sulten. det var først om torsdagen (fødte om mandagen) da vi var kommet hjem, mælken var løbet til og jeg kunne give hende det hun havde brug for.. men det har fungeret rigtig godt for mig det med at sætte alarm til 3 timer om dagen og 4 timer om natten i starten...

sender lige en masse ve-støv til dig også  

Anmeld

10. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Saram skriver:

Hold da op det var ofte?

Det er vildt så forskellige ting man får at vide af de kloge hoveder.. På sygehuset sagde de hver 4 time..

undskyld, det var en fejl jeg skrev.. Tror Maja har vækket mig for tidligt.. Hehe Mente også hver 4 time..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.