Nu skal hun brændes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

4xGreve

I næsen, hun lider tit under spontane blødninger så vi gik til en øre, næse hals læge og de syntes hun skal brændes og at hun skal en tur i narkose...

Puha ved ikke rigtigt hvordan jeg har det med den men hvis det nu kan hjælpe hende så er jeg glad!

Hun får det gjordt d. 20.6

Bare lige en lille hurtig opdate herfra.

Knus TrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

klmf

Årh Kan godt forstå du ikke er vild med narkosen, men hvis de tror det kan hjælpe hende er det vel godt? Er sikker på de passer godt på jer

Anmeld

10. juni 2011

Mutti2B

Det blev jeg 2 gange som barn og jeg kan berolige dig med at jeg intet kune mærke og jeg var ikke engang under narkose. Det tager et øjeblik. Det værste var lugten, fy føj da

Anmeld

10. juni 2011

<3

Det får jeg også. Jeg synes ikke det er slemt med lugten men følelsen bagefter af den sårskorpe oppe i næsen. Det er helt forfærdeligt! Som en mega busser som du jo af gode grunde ikke kan få ud.

Det gør ikke ondt og nej jeg var heller i narkose. Men kan godt forstå de vælger narkose for tænk hvis hun ikke kan sidde stille og de får ætsede hele næsen... *brr* så tror kun det er derfor

Anmeld

10. juni 2011

4xGreve

lotchen skriver:

Årh Kan godt forstå du ikke er vild med narkosen, men hvis de tror det kan hjælpe hende er det vel godt? Er sikker på de passer godt på jer

Ja det er super godt, er glad for de gør noget for det andet er irriterende for hende!

Anmeld

10. juni 2011

4xGreve

Mutti2B skriver:

Det blev jeg 2 gange som barn og jeg kan berolige dig med at jeg intet kune mærke og jeg var ikke engang under narkose. Det tager et øjeblik. Det værste var lugten, fy føj da

Jeg har både fået limet brændt og frosset min næste over 15 gange da jeg var yngre, og jeg husker det som skide ubehageligt, jeg sklulle sidde op og sove, måtte ikke ligge ned, måtte ikke spise noget varmt og måtte faktisk ingen ting i ca. 3 dage mener jeg.

Anmeld

10. juni 2011

4xGreve

Kirle skriver:

Det får jeg også. Jeg synes ikke det er slemt med lugten men følelsen bagefter af den sårskorpe oppe i næsen. Det er helt forfærdeligt! Som en mega busser som du jo af gode grunde ikke kan få ud.

Det gør ikke ondt og nej jeg var heller i narkose. Men kan godt forstå de vælger narkose for tænk hvis hun ikke kan sidde stille og de får ætsede hele næsen... *brr* så tror kun det er derfor

Ja det var også det han ga som grund også at vi ikke behøver at give hende flere tramuer end hun allerede har!

Anmeld

10. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

WiitrioeN skriver:

I næsen, hun lider tit under spontane blødninger så vi gik til en øre, næse hals læge og de syntes hun skal brændes og at hun skal en tur i narkose...

Puha ved ikke rigtigt hvordan jeg har det med den men hvis det nu kan hjælpe hende så er jeg glad!

Knus TrioeN

Er helt sikker på det hjælper hende meget og det er super hun skal i narkose - har hørt om voksne der har fået det gjort uden narkose..

Det er jo et relativt hurtigt indgreb, så er sikker på at hun klarer det til ug - nok mere moren der er bekymret...

Vi fik lige at vide idag at de vil have Frederic på operations bordet på onsdag - what... Pyh - puste - puste, er da slet ikke klar...

Anmeld

13. juni 2011

4xGreve

Mor til Frederic skriver:

Er helt sikker på det hjælper hende meget og det er super hun skal i narkose - har hørt om voksne der har fået det gjort uden narkose..

Det er jo et relativt hurtigt indgreb, så er sikker på at hun klarer det til ug - nok mere moren der er bekymret...

Vi fik lige at vide idag at de vil have Frederic på operations bordet på onsdag - what... Pyh - puste - puste, er da slet ikke klar...

Åh hvad så da...? og ja som mor er man vel altid nervøs lige så snart det gælder det mindste ved sine børn

men er sikker på hun nok skla klare det godt hun er jo en super sej pige!

Anmeld

13. juni 2011

ønskebørn74

WiitrioeN skriver:

Knus TrioeN

både min lillebror og jeg har fået det gjort da vi var små... og det hjalp... så ...  det bliver i glade for!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.