Fortrydelsespille??? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Nogen der kan hjælpe mig. Har taget en fortrydelsespille idag, har så læst flere steder at der godt kan gå kludder i ens menstrution. Men er det kun denne måned eller kan der godt gå måneder før den bliver reglmæssig igen. Nogle som har prøvet det? og hvornår blev den reglmæssig igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld

10. juni 2011

komodo

Jeg har prøvet dem to gange, første gang virkede den fint og satte gang i en menstruation og så faldt det hele på plads gangen efter..

Anden gang derimod pletblødte jeg lidt og har nu en baby fra januar, så der har den slået fejl

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Jeg har prøvet dem to gange, første gang virkede den fint og satte gang i en menstruation og så faldt det hele på plads gangen efter..

Anden gang derimod pletblødte jeg lidt og har nu en baby fra januar, så der har den slået fejl

Okay, ja der kan man bare se, men tillykke med den lille og tak for svaret Min menstrution kommer nemlig nogenlude normalt så er nemlig bange for der lige pludselig går total kludder i den..

Anmeld

10. juni 2011

JustinsMoar

Har ingen problemer haft med mens efterfølgende...

Anmeld

10. juni 2011

komodo

Anonym skriver:

Okay, ja der kan man bare se, men tillykke med den lille og tak for svaret Min menstrution kommer nemlig nogenlude normalt så er nemlig bange for der lige pludselig går total kludder i den..

Det tror jeg ikke der gør, du vil jo ikke have en baby kan jeg regne ud når du tager sådan en, så hvis jeg var dig ville jeg holde øje med hvor meget du bløder af den, jeg reagerede ikke på at jeg kun pletblødte, selvom jeg første gang blødte meget mere og det var fordi den ikke virkede, jeg er glad for den ikke fungerede, men jeg ville heller ikke have haft en mere lige der, ellers havde jeg jo heller ikke taget sådan en.

Tror du skal vente og se hvordan netop din krop reagere på pillen og så tage den derfra

Anmeld

10. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Din mens denne gang bliver måske klumpet og sikkert meget kraftigere end normalt. Du kan få feber og maget mavipine og hård mave. De symptomer er meget normale.

Hvis pillen er taget:

1 døgn efter befrugtigelsen: ca 90 % chance for at den virker

2 døgn efter befrugtigelsen: ca 75 % chance for at den virker

3 døgn efter befrugtigelsen: ca 50 % chance for at den virker

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Det tror jeg ikke der gør, du vil jo ikke have en baby kan jeg regne ud når du tager sådan en, så hvis jeg var dig ville jeg holde øje med hvor meget du bløder af den, jeg reagerede ikke på at jeg kun pletblødte, selvom jeg første gang blødte meget mere og det var fordi den ikke virkede, jeg er glad for den ikke fungerede, men jeg ville heller ikke have haft en mere lige der, ellers havde jeg jo heller ikke taget sådan en.

Tror du skal vente og se hvordan netop din krop reagere på pillen og så tage den derfra

Ja det er ikk andet og gør end og se tiden an. 

Anmeld

10. juni 2011

komodo

Anonym skriver:

Ja det er ikk andet og gør end og se tiden an. 

jeg tog forøvrigt min under 8 timer efter samlejet men ja, den virkede jo så ikke.

Skal lige siges at min den mindste efter det også klarede sig igennem en spontan abort af hans tvilling og en for tidlig fødsel.

Mors lille fighter

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

jeg tog forøvrigt min under 8 timer efter samlejet men ja, den virkede jo så ikke.

Skal lige siges at min den mindste efter det også klarede sig igennem en spontan abort af hans tvilling og en for tidlig fødsel.

Mors lille fighter

Hold da op, det har da været noget a en tur du/i så har været igennem. Der står også at de ikk er 100% sikre. Men er da glad for og høre han har det godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.