Er der en herinde som forkæler mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Hmm... Okey... 

noget nyt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

noget nyt ?

Har stadig ikke fundet ud af det... Har også snakket med Toms, og de vidste heller ikke noget og fortalte dem også at jeg ikke havde deltaget i noget med de trøstepræmier... Så det eneste de kunne sige var jeg at måske bare er en heldig som skal forkæles lidt af en anonym for en tid... 

Anmeld

12. juni 2011

PernilleogDennis

Nessie skriver:

Har du fundet ud af hvem den gavmilde giver var?

Jeg er engang kommet ud til min bil, og der sad en buket blomster i vinduesviskeren, ved ikke hvme de var fra.

Jeg har også for et års tid siden fået en hilsen fra posten på en pakke, vedkommende skrev "Hej Lene, Håber det går godt, hilsen Posten"

Hahahaha klammo postmand. Kæft hvor sjovt, ville fanme kigge noget hvis jeg en dag fik sådan en hilsen

Anmeld

12. juni 2011

Nessie

PernilleogDennis skriver:

Hahahaha klammo postmand. Kæft hvor sjovt, ville fanme kigge noget hvis jeg en dag fik sådan en hilsen

Heeeelt vildt mærkeligt, og det var pakkeposten, der havde sat kassen, og de skifter hele tiden, så vi har ingen anelse om hvem det kan være.

Anmeld

12. juni 2011

PernilleogDennis

Nessie skriver:

Heeeelt vildt mærkeligt, og det var pakkeposten, der havde sat kassen, og de skifter hele tiden, så vi har ingen anelse om hvem det kan være.

hahahahha eeeew..  Men nu lidt komisk alligevel, dog ret klamt og en smule mærkeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.