Min dag igår var både god og dårlig og fyldt med oplevelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Mira0911

Igår stod den på 2. lægebesøg...  Nøj hvor var jeg da skide nervøs og frygtede både blærebetændelse og sukker i urinen... 

Jeg bliver hentet herhjemme af kæresten ½ time før jeg skulle være ved lægen, jeg havde sørget for brækposer (Rigeligt) for skulle ikke kun til lægen... 

Vi køre derind af og jeg kan bare ikke tåle de den skide køretur...  Kommer ind til lægen og "tjekker ind" og laver en urinprøve med det samme... Kort tid efter bliver jeg kaldt ind og bliver tjekket på alt det som der skal tjekkes... 

Lægen spørger mig først hvordan jeg har det... Sagde det er ikke blevet bedre, køreture kan jeg ikke tåle... Og ligger i sengen til først på eftermiddagen, så jeg kan være der for Julie og kæresten når de er hjemme... 

Fortalte hvor meget jeg havde taget på allerede, og det er den fulde vægt som jeg tog på med Julie under hele graviditeten som var 18 kg...  Lægen mente ikke at jeg vil tage så meget på mere her resten af tiden... Jeg må se om hun har ret... 

Urinprøven var ganske fin, blodtryk fint også.. Så skulle jeg da også lige høre hjertelyd... 

Hun kunne så fortælle de sidste scanninger jeg har været til mht blødningerne jeg har haft, så fine ud og at moderkagen har flyttet sig fra fødselskanalen...  Mangler 2 vækstscanninger hvor de også lige kigger om moderkagen ligger foran stadig.. 

Så snakkede vi om de smerter jeg havde i lændet, skambenet, røven og lårene... Hun mærkede på mig og det gjorde ikke sådan RIGTIG ondt, bare så ondt ondt som var til at holde ud... Så hun sagde det var begyndende bækkenløsning, så længe smerterne ikke går ned under knæene var der ikke noget at bekymre sig om, dog skal jeg holde mig meget mere i ro, det gør jeg jo også i forvejen.. Så kan jeg være heldig med at det ikke udvikler sig mere... Så snart jeg mærker at de går ned under knæene, skal jeg kigges på... Så  for det ikke udvikler sig... 

Efter lægebesøget tog jeg med ud for at hente Julie i dagplejen... Da vi kom kørende, stod hun pænt ved stakittet sammen med en anden og kiggede... 

Hun kiggede MEGET skeptisk, for hov mor var jo med... Inden jeg nåede at åbne døren, stod hun og hoppede helt vildt og jublede... 

Da vi så kom tættere på, var far stadig den bedste... Hun tøede op efter knap en ½ time... 

Når vi nu var der, skulle vi da også lige se føllet som var født natten til igår, uh den var kær... Bagefter ned til hønsene og samle æg.. Alle ungerne fik et æg hver med hjem, Julie var rigtig stolt... 

Hov da, fårene skulle også lige klappes lidt... 

Ja så min dag igår sluttede skønt selvom jeg fik smilet ned af hos lægen...  Turen fra dagpleje og hjem skulle der ikke nogen pose i brug... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Kofoed.

Det lyder da so en god dag trods kvalmen - med mere.

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Det lyder da so en god dag trods kvalmen - med mere.

Jeps... Så hyggeligt ude ved dagplejeren... Hun har ikke set mig siden februar... 

Anmeld

10. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Jeps... Så hyggeligt ude ved dagplejeren... Hun har ikke set mig siden februar... 

Hun var måske overrasket over, at du stadig "levede"? hehe

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Hun var måske overrasket over, at du stadig "levede"? hehe

Ja det tror jeg...  Idag skal jeg med i legestuen til sommerafslutning, lovede Julie og dagplejer at komme... 

Anmeld

10. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Ja det tror jeg...  Idag skal jeg med i legestuen til sommerafslutning, lovede Julie og dagplejer at komme... 

Håber det går smertefrit

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Håber det går smertefrit

Ja det håber jeg også... 

Anmeld

12. juni 2011

Maalene

Lyder til at have været en dejlig dag søde - er glad for at alt var som det skulle være

Nu skal vi bare have fundet en mirakel-kur for alt din kvalme og halsbrand - så kan det næsten ikke blive bedre

Anmeld

12. juni 2011

Nessie

Dejligt at alt var ok med en lille, knap så dejligt med kvalme, opkast og smerter, men det kan da for pokker ikke blive ved

Ønsker jer en hyggelig sommerafslutning hos dagplejen (og husk nu poserne )

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Dejligt at alt var ok med en lille, knap så dejligt med kvalme, opkast og smerter, men det kan da for pokker ikke blive ved

Ønsker jer en hyggelig sommerafslutning hos dagplejen (og husk nu poserne )

Det er bare slet ikke sjovt... Dødhamrende træls... 

Du kan tro jeg havde husket poserne... Dem glemmer jeg ikke... Det er det vigtigste når jeg skal ud og køre i bil... 

Det var en rigtig hyggelig afslutning... Mmm... Masser af kage... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.