har lige set det mest skrækkelige på kanal 9! :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anette&Sophia

en mand&far, var blevet uvenner med sin kone/kæreste, og besluttede sig derfor at sætte en babyautostol af ude på en større hovedvej, med indhold, mens han kørte. ( han kørte dog ikke så stærkt ) Politiet kørte heldigvis bagved ham, med sikkerheds afstand, så de kunne nå at stoppe bag autostolen, og få barnet ind i sikkerhed.

jeg tænker bare, HVAD FANDEN SKER DER FOR FOLK?!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Mira0911

anetteb skriver:

en mand&far, var blevet uvenner med sin kone/kæreste, og besluttede sig derfor at sætte en babyautostol af ude på en større hovedvej, med indhold, mens han kørte. ( han kørte dog ikke så stærkt ) Politiet kørte heldigvis bagved ham, med sikkerheds afstand, så de kunne nå at stoppe bag autostolen, og få barnet ind i sikkerhed.

jeg tænker bare, HVAD FANDEN SKER DER FOR FOLK?!!

Syge mennesker.. 

Anmeld

10. juni 2011

Chris86

10. juni 2011

LC

Hvor mærkeligt er det lige at gøre....

Fordi man er uvenner med kæresten/konen, skal det da aldrig gå ud over barnet...

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

LC skriver:

Hvor mærkeligt er det lige at gøre....

Fordi man er uvenner med kæresten/konen, skal det da aldrig gå ud over barnet...

helt enig. - men om man var uvenner eller ej. man kaster bare aldrig et barn ud fra en bil, eller skader det på andre måder

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Jamen så tænk på hende der puttede barnet i microbølgeovnen, fordi hun var sur på kæresten

Anmeld

10. juni 2011

Vingummien

Han er jo bare syg

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

SussieThyssen skriver:

Jamen så tænk på hende der puttede barnet i microbølgeovnen, fordi hun var sur på kæresten

ej omg. er der en der har gjort det?! shit.

- altså hvis jeg blev uvenner med min kæreste, ville jeg bare hælde den ny lavede svinemørbrad ned i hundeskålen ;-)

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

anetteb skriver:

ej omg. er der en der har gjort det?! shit.

- altså hvis jeg blev uvenner med min kæreste, ville jeg bare hælde den ny lavede svinemørbrad ned i hundeskålen ;-)

Ja...vi havde en tråd om netop den sag for et lille stykke tid siden..en eller anden amerikansk kvinde.

Det er skrækkeligt når mennesker gør den slags

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

SussieThyssen skriver:

Ja...vi havde en tråd om netop den sag for et lille stykke tid siden..en eller anden amerikansk kvinde.

Det er skrækkeligt når mennesker gør den slags

ja meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.