Må vi se dig som barn?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

mulle7430

her er jeg så 9 mdr gammel til min barnebåb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

JulieE

dorthemus skriver:

Synes du virkelig? Tænk jeg synes slet ikke hun ligner mig....det eneste hun har fra mig er næsen

Det har jeg jo sagt lææænge, søde Dorthe!! Hun ligner dig rigtig meget... det gør hun altså!! 

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

Stjernestøv skriver:

Nu ser vi hele tiden billeder af jeres babyer, og tænkte det kunne være sjovt at se JER som barn :-)

Fandt sjovt nok lige 2 billeder på computeren

Anmeld

10. juni 2011

sophiemy

dorthemus skriver:

Synes du virkelig? Tænk jeg synes slet ikke hun ligner mig....det eneste hun har fra mig er næsen

Det mener du ikke, vel? Hun er som snydt ud af næsen på dig Nu er det selvfølgeligt nemt at sige, når jeg kender sammenhængen - men jeg er næsten sikker på at havde du lavet indlægget anonymt, så havde jeg gættet, at det var dig - grundet ligheden

Anmeld

10. juni 2011

dorthemus

madagaskar skriver:

Det mener du ikke, vel? Hun er som snydt ud af næsen på dig Nu er det selvfølgeligt nemt at sige, når jeg kender sammenhængen - men jeg er næsten sikker på at havde du lavet indlægget anonymt, så havde jeg gættet, at det var dig - grundet ligheden

Jeg mener det faktisk, så jeg fisker ikke efter komplimenter  Jeg synes overhovedet ikke vi ligner hinanden...Runa har et meget stærkere ansigt, hvorimod jeg så meget tuttenuttet ud

Hun ligner donor!

Anmeld

10. juni 2011

dorthemus

JulieE skriver:

Det har jeg jo sagt lææænge, søde Dorthe!! Hun ligner dig rigtig meget... det gør hun altså!! 

Nope.. Synes det altså ikke...

Anmeld

10. juni 2011

sophiemy

dorthemus skriver:

Jeg mener det faktisk, så jeg fisker ikke efter komplimenter  Jeg synes overhovedet ikke vi ligner hinanden...Runa har et meget stærkere ansigt, hvorimod jeg så meget tuttenuttet ud

Hun ligner donor!

Jeg er ikke enig. Kan godt se hvad du siger, men ligheden er stadig overvældende stor

Anmeld

10. juni 2011

dorthemus

madagaskar skriver:

Jeg er ikke enig. Kan godt se hvad du siger, men ligheden er stadig overvældende stor

Det er okay, at hun ligner ham...kan så konstatere, at han må være en flotter fyr

Anmeld

11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Jeg kan også godt se Runa i dig som barn!! 

Anmeld

11. juni 2011

MLT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.