Det var lidt uhyggeligt men samtidig var det også en fantastisk følelse jeg havde i drømmen. Jg blev meget rørt men da jeg blev vækket af at min mand skulle på arbejde måtte jeg lige fortælle ham hvad jeg havde drømt.
Om 3 uger skal vi prøve at blive gravide for 5. gang. vi mistede de forrige gange pga min immunforsvar der danner antistoffer (kommer nu i behandling) men det har været en lang og svær periode med mange tab og meget sorg. men er kommet ovenpå og nu vil vi prøve igen. vi har ingen børn i forvejen. sidste gang mistede vi vores lille pige. jeg var kun 16 uger henne.
I nat drømte jeg så at jeg var gravid igen, men der var noget galt, og jeg fødte og tog selv imod barnet. en perfekt lille pige kom op i armene på mig og jeg lå bare og beundrede hende. (det utrolige er at jeg tydeligt stadig kan se hende for mig.)
jeg kommer hjem og kan slappe af med min lille velskabte datter, hun er dog kun et 2 måneder gammelt foster men hun er helt udviklet og meget smuk. som en helt perfekt nyfødt baby. jeg ved at der er noget galt og at hun er aalt alt for tidligt født. men som drømmene nu er så indviklede så ved jeg inderst inde at hun skal dø men jeg tror på at hun kan overleve det
men konstant tjekker jeg hendes vejr trækning og hun trækker vejret hver gang. så tager jeg hende op til mig og holder hende helt tæt ind til mig. følelsen dér er helt utrolig, jeg er blevet mor og jeg har endelig fået min lille pige. siden jeg vågnede har jeg spekuleret over drømmen. man siger at man ikke aner hvor fantastisk følelsen er når man bliver mor. men jeg tror godt jeg kan sætte mig ind i det.
det var på en måde en rar drøm, men den gjorde mig også ked af det. hvor er drømme smukke, men hvor kan de også bare være skræmmende på samme tid.
Anmeld