siste eksamen iår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

NinaNymannMadsen

og fik 4 er da godt tilfreds da jeg bestod og ikk havde sat næsen op efter ret meget mere.

kunne dog ha fået 7 hvis jeg havde husket alle de forskellige begreber man skulle ha med, men dem havde jeg glemt, men jeg var god til at forklare mig ud af det alligevel.

nu har jeg sommer ferie til august og så går jeg på barsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Aves.

Fedt...dejligt at få det overstået og så ferie...jeg har lige afleveret min bachelor i dag...og så skal den ellers forsvares om 10 dage...

Anmeld

10. juni 2011

NinaNymannMadsen

Eva. skriver:

Fedt...dejligt at få det overstået og så ferie...jeg har lige afleveret min bachelor i dag...og så skal den ellers forsvares om 10 dage...

ja det er mega dejligt.
så er det jo spændene at se hvordan det kommer til at gå når det er. held og lykke om 10 dage hvertfald.

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

NNM skriver:

ja det er mega dejligt.
så er det jo spændene at se hvordan det kommer til at gå når det er. held og lykke om 10 dage hvertfald.

Tak.. HADER eksamener...

Anmeld

10. juni 2011

Frøken J.

NNM skriver:

og fik 4 er da godt tilfreds da jeg bestod og ikk havde sat næsen op efter ret meget mere.

kunne dog ha fået 7 hvis jeg havde husket alle de forskellige begreber man skulle ha med, men dem havde jeg glemt, men jeg var god til at forklare mig ud af det alligevel.

Jeg synes 4 er en helt fin karakter, så stort tillykke, især med ferie og BARSEL! Det er bare skønt

Anmeld

10. juni 2011

NinaNymannMadsen

Eva. skriver:

Tak.. HADER eksamener...

gør jeg også. de skal bare overståes

Anmeld

10. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Jeg synes 4 er en helt fin karakter, så stort tillykke, især med ferie og BARSEL! Det er bare skønt

mange tak er også tilfreds nok med det. bestod og det er det der er vigtigst. har ikk dumpet nogen fag overhovedet men det plejer ejg heller ikke.

mange tak det er dejligt med ferie og skal ha søgt barselsklip i næste måned da det først kan gøre 3 mdr før termin. men sådan er det jo bare. det skønt alligevel. nu har ejg rigtig tid til at gøre klar til lillesøster kommer til verden om 4 mdr.

Anmeld

10. juni 2011

chael

NNM skriver:

Århhh SNYYYYYDDDDD.......

Jeg har min sidste eksamen d. 20. juni... ØØØØVVVVV.....

Det kunne være fedt at få det hele overstået nu... Det giver SÅ mange herre nederen bekymringer

Men godt du har det overstået og til lykke med 4 tallet. Det satser jeg også på at få på tirsdag

*Camilla 24+2

Anmeld

10. juni 2011

NinaNymannMadsen

chael skriver:

Århhh SNYYYYYDDDDD.......

Jeg har min sidste eksamen d. 20. juni... ØØØØVVVVV.....

Det kunne være fedt at få det hele overstået nu... Det giver SÅ mange herre nederen bekymringer

Men godt du har det overstået og til lykke med 4 tallet. Det satser jeg også på at få på tirsdag

*Camilla 24+2

så har du da noget at se frem til.
held og lykke med det hele. ¨

og mange tak

Anmeld

10. juni 2011

Aagaard

NNM skriver:

Lyder SKØNDT! med ferie og barsel...
Min plan er den samme bare fra den 22 af i stedet!
Jubiii!

Tilykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.