Victor - 6 mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Mor Christa

Så er min lille dreng blevet 6  måneder.. ½ ÅR !!!!! Det er jo simpelthen for sindssygt.. Det føles som var det igår jeg havde ham i mine arme for første gang... Åha..
Men han er simpelthen bare det bedste der er sket i vores liv. Han giver godt nok hverdagen noget kærlighed og action ;D

Vi har lige haft besøg af SP igår. det gik simepelthen bare super.. Han er en stoooor knægt, og vejer 10 kg og er 73 cm lang. Dejligt ..Han kan nu rulle fra ryg til mave, men ikke fra mave til ryg (eller det har han gjort én gang ved et uheld )
Så kan han sidde med rank ryg, hvis man støtter ham, og i cirka 10 sekunder uden at støtte ham han er blevert meget dygtig.

desuden er vi lige startet på havregrød morgen - flaske formiddag - bondebrød frokost - flaske eftermiddag - alm mad aften (altså af det han må få nu ) og så nat flasken..
han er meget madglad ..

Nå - en lille update herfra.. I slipper ikk for billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Maja_4000

Hvor er han sød ! .. Chefen  Hehe

Det er så vildt .. Caroline bliver ½ år på onsdag .. Kan slet ikke forstå det

Vil han gerne spise rugbrød ? Og hvad med kød ? Får han det ? :b

Anmeld

10. juni 2011

Alexander&Lærke

Dejlig dreng du har der, og sikke stor og dygtig han allerede er.

Min har altid være en bette nips, vejede kun 8 kilo som 1 årig, gad ikke have bryst eller flaske. Det gav en masse frustrationer, men nu er han kommet lidt efter det, hehe.

Skønne basse billeder 

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor er han sød ! .. Chefen  Hehe

Det er så vildt .. Caroline bliver ½ år på onsdag .. Kan slet ikke forstå det

Vil han gerne spise rugbrød ? Og hvad med kød ? Får han det ? :b

han er LIGE begyndt på kød.. og det samme med rugbbrød.. Han er et naturtalent når det kommer til at tygge maden nemlig han begyndte at prøve at tygge risgrød - og det er jo videre svært ;P så gav vi ham lidt toastbrød og hamburgerryg i små stykker. Det ville han MEGET gerne have. Så igår fik han kartoffelmos og sovs og frikadeller.. Det røg LIGE ned i i-love-you. Så det er et hit Idag skal han have kartoffelmos og millionbøf. Så det bliver lidt spændende ;D Han er også tosset med kalkun og kylling ..

Åh, ja det går simpelthen SÅ stærkt. Kan næsten ikke overskue det ;P !!!
Og jep - Chefen ;D .. eller det er han hvert fald herhjemme

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

Mette&Alexander skriver:

Dejlig dreng du har der, og sikke stor og dygtig han allerede er.

Min har altid være en bette nips, vejede kun 8 kilo som 1 årig, gad ikke have bryst eller flaske. Det gav en masse frustrationer, men nu er han kommet lidt efter det, hehe.

Skønne basse billeder 

hehe jamen han er en rigtig basse. Han er bare helt vild madglad.. Ligner sin far ) ..
det er sjovt så stor forskel derk an være på børn .. tror sgu min dreng kommer til at veje 50 kg når han er et år, med den vækst han har gang i nu haha.

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

han er LIGE begyndt på kød.. og det samme med rugbbrød.. Han er et naturtalent når det kommer til at tygge maden nemlig han begyndte at prøve at tygge risgrød - og det er jo videre svært ;P så gav vi ham lidt toastbrød og hamburgerryg i små stykker. Det ville han MEGET gerne have. Så igår fik han kartoffelmos og sovs og frikadeller.. Det røg LIGE ned i i-love-you. Så det er et hit Idag skal han have kartoffelmos og millionbøf. Så det bliver lidt spændende ;D Han er også tosset med kalkun og kylling ..

Åh, ja det går simpelthen SÅ stærkt. Kan næsten ikke overskue det ;P !!!
Og jep - Chefen ;D .. eller det er han hvert fald herhjemme

Jeg glæder mig sådan til hun kan begynde at få "rigtig" mad også .. Men bare der er den mindste klump et eller andet i mosen , ligner hun en der er ved at blive kvalt , og spytter det hele ud :p Så der går nok lidt tid endnu ..
Selvom hun er MEGET interesseret i vores mad .. Hun vil bare ikke have det i munden xD Haha ..

Nej , jeg synes det går aaalt for stærkt .. Det er næsten uvirkeligt .. Jeg tænkte i starten at man har barsel i laaaang tid .. Nu er man over halvvejs

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jeg glæder mig sådan til hun kan begynde at få "rigtig" mad også .. Men bare der er den mindste klump et eller andet i mosen , ligner hun en der er ved at blive kvalt , og spytter det hele ud :p Så der går nok lidt tid endnu ..
Selvom hun er MEGET interesseret i vores mad .. Hun vil bare ikke have det i munden xD Haha ..

Nej , jeg synes det går aaalt for stærkt .. Det er næsten uvirkeligt .. Jeg tænkte i starten at man har barsel i laaaang tid .. Nu er man over halvvejs

haha ja det er forfærdeligt og pludselig brgynder hverdagen igen, og så er det slut med babypjat og lortebleer ;P Hvert fald indtil om aftenen hehe..
Jamen ved victor der kom det virkelig fra den ene dag ti lden anden.. han gad heller ikke de der klumper.. men nu!!! han ELSKEr at tygge og tygger i alt. Han spiser sågar store stykker kogte gulerødder osv.. han elsker elsker elsker det hehe

Det er også bare dejlgit at han kan være med ved aftensmadsbordet nu.. Det er simpelthen så hyggeligt..

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha ja det er forfærdeligt og pludselig brgynder hverdagen igen, og så er det slut med babypjat og lortebleer ;P Hvert fald indtil om aftenen hehe..
Jamen ved victor der kom det virkelig fra den ene dag ti lden anden.. han gad heller ikke de der klumper.. men nu!!! han ELSKEr at tygge og tygger i alt. Han spiser sågar store stykker kogte gulerødder osv.. han elsker elsker elsker det hehe

Det er også bare dejlgit at han kan være med ved aftensmadsbordet nu.. Det er simpelthen så hyggeligt..

Præcis ! Kan slet ikke forestille mig at aflevere min LILLE baby til fremmede mennesker :b Men det kommer jo nok - Forhåbentlig

Nårh , okay .. Håber snart hun gider så :b Hun er med ved bordet , hun spiser bare ikke rigtigt noget .. Sidder bare og smadrer legetøj ned i bordet  Hehe

Anmeld

10. juni 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Præcis ! Kan slet ikke forestille mig at aflevere min LILLE baby til fremmede mennesker :b Men det kommer jo nok - Forhåbentlig

Nårh , okay .. Håber snart hun gider så :b Hun er med ved bordet , hun spiser bare ikke rigtigt noget .. Sidder bare og smadrer legetøj ned i bordet  Hehe

haha hvor hyggeligt. Herhjemme har vi slet ikke taget os tid ti lat spise aftebsmad sammen osv. Ikke før nu, hvor Victor er med ved bordet.
Før så gav vi ham hans mad, og så skyndte vi os at tage en tallerken med mad til os selv, og den ene sad i stuen mens den anden skiftede og puttede Victor osv.. Men NU er vi endelig en familie som spiser sammenm.. Så det er bare så fantastisk !!!

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha hvor hyggeligt. Herhjemme har vi slet ikke taget os tid ti lat spise aftebsmad sammen osv. Ikke før nu, hvor Victor er med ved bordet.
Før så gav vi ham hans mad, og så skyndte vi os at tage en tallerken med mad til os selv, og den ene sad i stuen mens den anden skiftede og puttede Victor osv.. Men NU er vi endelig en familie som spiser sammenm.. Så det er bare så fantastisk !!!

Hehe .. Tit ramler det også sammen med at hun er træt .. Så må en af os få kold mad (; Men jeg synes det er så hyggeligt at hun er med  + Det får os til at sidde ved spisebordet i stedet for foran fjernsynet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.