Jeg er kommet dertil hvor både jeg og kæresten mener jeg har den lidelse. Jeg får ofte de vildeste raserianfald, jeg er stille og genert og har virkelig svært ved at være social med andre mennesker. Jeg har få, men gode veninder, og har svært ved at få nye. Jeg kan efterhånden ikke overskue noget som helst herhjemme, og er så bange for at jeg kommer til at gøre mine børn fortræd en dag - går hjemme på barsel pt
. Kan mærke på mig selv, at jeg bliver vildt gal og arrig på min den mindste hvis jeg fx ikke lige kan få ham til at sove. Jeg bliver jo så ked af det bagefter, for forstår ikke hvordan jeg kan have de her tanker, og opføre mig sådan. Jeg kaster tit med ting og ud af det blå, får jeg et raserianfald og bliver nødt til at forlade situationen jeg står i. Lyde er jeg også meget opmærksomme på og bliver hurtigt irriteret over det mindste.
Min storebror har ADHD og fik først sin bekræftet da han var 25 år!
Inden da havde han stjålet biler, og lavet div narrestreger og endda siddet i fængsel x2. Han var helt udbrændt til sidst og bad selv om at blive indlagt på psyk og der fandt de så endelig ud af at han havde ADHD og har haft det siden han var lille!
Jeg er enormt bange for jeg har det, men er faktisk ret sikker på det, for jeg har alle symptomer på det - desværre!
Åh ved slet ikke hvordan jeg skal klare det her - ved ikke hvad jeg skal sige til lægen for at få det tjekket?? Jeg tuder og raser ud stort hver dag og får intet lavet herhjemme - her er ikke styr på noget som helst. Igår var det så grælt at jeg sagde til kæresten at jeg ville indlægges, for kan ikke klare det mere - jeg kan ikke klare at være den stærke herhjemme og skulle ordne det hele. Jeg har tit lyst til bare at stikke af fra det hele - ja endda mine egne børn
jeg er slet ikke rar at være sammen med når jeg har det sådan her..
Anmeld