Pinseferie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

MyLove E

Vi tager på pinse ferie til sjælland og besøge venner og familie så de kan se vores dejlige lille Elias.

Vi tager afsted i morgen tidlig og kommer hjem igen onsdag. Hvor meget skal jeg pakke til Elias, jeg tænker ikke kun tøj men også stofbleer osv.???

Elias er i dag 4 uger, jeg er lidt spændt på hvordan turen går der over det er jo første gang vi skal så langt. ( Vi bor lidt uden for skive) Vi holder pauser på vej der over og vi har også lejet en af de autostole de kan ligge i. Vi skal også besøge nogen på fyn så der holder vi en lang pause.

Hvor gamle var jeres børn da i kørt så langt (en tur på ca 4timer)

Hilsen Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Maja_4000

Caroline har endnu ikke kørt i 4 timer .. Og hun er næsten ½ år .. Men vi har også hele familien på Sjælland (:

Hvis du har en gylper , skal du nok pakke mange stofbleer .. Caroline gylper meget :/ Og vi skal i sommerhus fra idag til tirsdag aften .. Tror vi tager 20 - 30 stk. med .. Hellere for mange end for lidt

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

En uge gammel var min ældste søn, der kørte vi en pæn lang tur...200km..Med nummer to kørte vi fra sydsjælalnd til Nordjylland, da var han 5 mdr....det er jo nemmere med de små end de store som skændes, slås og brokker sig..

Anmeld

10. juni 2011

MyLove E

Tak for jeres svar.  Ja det er ikke så slemt når de er så små. Vi køre når skal sove sin morgen formiddags lur, så kan vi se hvor langt vi når inden han vågner ..

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

Tauf skriver:

Tak for jeres svar.  Ja det er ikke så slemt når de er så små. Vi køre når skal sove sin morgen formiddags lur, så kan vi se hvor langt vi når inden han vågner ..

Vi kørte sen aften så ham på 5 mdr. kunne sove til natten..han holdt sig vågen alle de 5 timer det tog..

Anmeld

10. juni 2011

MyLove E

Hehe ja. Vi voksne kan ligge lige så mange planer vi vil, men de bestemmer selv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.