kan man få stress af ik at lave noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg er arb løs, fået mange job afslag, sover ik om natten, glemmer ting, blir tit vred over ingenting, har svært ved at begå mig socialt (pludselig), hovedpine hele tiden? jeg overvejer at gå til læge men jeg frygter hvad han vil gøre hvis jeg har stress? og kan jeg have stress af ik at lave noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

jeg er arb løs, fået mange job afslag, sover ik om natten, glemmer ting, blir tit vred over ingenting, har svært ved at begå mig socialt (pludselig), hovedpine hele tiden? jeg overvejer at gå til læge men jeg frygter hvad han vil gøre hvis jeg har stress? og kan jeg have stress af ik at lave noget?

Stress er ikke de ting vi når men de ting vi ikke når, så ja, det kan man godt

Anmeld

10. juni 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Det er faktisk anerkendt at man kan få stress af at gå arbejdsløs.

http://www.forebygstress.dk/blog/artikel-handter-og-forebyg-stress-for-arbejdsl%C3%B8se

Anmeld

10. juni 2011

ramona

ja det kan man desværre godt. Har det selv tæt inde på kroppen herhjemme

Og i disse tider kan det af og til være meget stressende at være arbejdsløs. eksempel fordi man har mange krav man skal overholde og bliver mere og mere nedtrykt når man får det ene afslag efter det andet.

så synes det er en god ide at tage en snak med lægen da man sagtens kan få det som du beskriver af at være arbejdsløs.

håber du snart får det bedre og drømmejobbet dukker op

kram herfra

Anmeld

10. juni 2011

Lunae

Anonym skriver:

Man kan sagtens få stress af ikke at lave noget! Hvis ens hjerne arbejder på højtryk konstant, så bliver man stresset! Jeg synes bestemt, at du skal søge læge! Du kan risikere, at det bare udvikler sig, hvis du ikke tager fat i det på et tideligt stadie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.