heei piger 
-som i har kunne læse har storm jo efterhånden været meget igennem .. det sidste han var igennem var en slankekur, hvor han skulle vænnes til at mindst at spise hver 3time gerne flere timer imellem .. storm spiser nu mellem 3 og 4 time..
hvilket vi synes er flot nok .. Men han har været noget så ulykkelige , hvor han virkelig græder og intet kan trøste ham, og han tager benene op under sig, storm er go til at prutte og okey til at bøvse. og andre dage går bare der ud ad.. men besluttet mig så for at ringe til lægen og snakke med hende om det, da jeg virkelig var ved at gå hjem fra, da jeg har ham meget alene da farmand arbjeder , når han bliver så ked af det og bare skriger i flere timer.. hun sagde så at vi skulle prøve og se om vi kunne strække det med 4timer imellem hver måltid, bøvse ham godt af, men hun synes det lød som en smugle kolik han har 
Vi har prøvet mylicon (staves) mod luft i maven, har i prøvet hvor det faktisk gjorde det værre ?
Har i nogen gode råd til kolik ?
Tager gerne i mod råd med en kys hånd .. ville så gerne have en gladere hverdag med guldklumpen 
Anmeld