mini eastpak hvorhenne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Chris86

Synes jeg har set man kan få en helt lille eastpak taske til børn, men hvor pokker har jeg set det?

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Sofia

Den kender jeg ikke, men elsker til gengæld mini fjælræven, som du kan få både i Magasin SpejderSport og diverse babybutikker.

Anmeld

10. juni 2011

Chris86

Sofia skriver:

Den kender jeg ikke, men elsker til gengæld mini fjælræven, som du kan få både i Magasin SpejderSport og diverse babybutikker.

Ja har jeg os lidt tænkt på, men har bildt mig ind at man kan få en lille eastpak hehe.. men jeg har måske bare set en der ligner...

Anmeld

10. juni 2011

Dinna88

Det kan man skam også Jeg har dog ikke set dem længe. Men jeg gik i folkeskole med en der havde en mini, som hun havde med på ture osv  Har du tjekket Neye?

Anmeld

10. juni 2011

Chris86

Dinna88 skriver:

Det kan man skam også Jeg har dog ikke set dem længe. Men jeg gik i folkeskole med en der havde en mini, som hun havde med på ture osv  Har du tjekket Neye?

Mente det nok De har ik på hjemmesiden, men være i butikkerne... det mere fordi jeg skriver ønskeseddel, så sku bare se farver osv

Anmeld

10. juni 2011

Dinna88

Chris86 skriver:

Mente det nok De har ik på hjemmesiden, men være i butikkerne... det mere fordi jeg skriver ønskeseddel, så sku bare se farver osv

Aaah. Jamen, farverne er jo nok de samme, ellers kan du jo bare skrive de farver på som der nu ønskes, og så må den eventuelle køber jo se om de farver er der  

http://www.smartkids.dk/tilbehoer/Roed_Eastpak_rygsaek_lille_102773_1 er denne her ikke lille??

Anmeld

10. juni 2011

Chris86

Dinna88 skriver:

Aaah. Jamen, farverne er jo nok de samme, ellers kan du jo bare skrive de farver på som der nu ønskes, og så må den eventuelle køber jo se om de farver er der  

http://www.smartkids.dk/tilbehoer/Roed_Eastpak_rygsaek_lille_102773_1 er denne her ikke lille??

Det tror jeg at jeg gør ;O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.