Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: JA desværre ikke denne gang... turde endelig teste imorges. Nåede self lige at udføre testen, skulle så på toilettet og jeps, rødby meldte sin ankomst. øvøvøvøvøvøv Nåh næste IUI-H bliver i August, trænger lige til en lille pause. Tak for alle de søde beskeder med hep og , det betyder alt for mig.
JA desværre ikke denne gang... turde endelig teste imorges. Nåede self lige at udføre testen, skulle så på toilettet og jeps, rødby meldte sin ankomst. øvøvøvøvøvøv
Nåh næste IUI-H bliver i August, trænger lige til en lille pause.
Tak for alle de søde beskeder med hep og , det betyder alt for mig.
ØV SØDE!!!!! HÅBER DU TRODS ALT FOR EN GOD SOMMER!!!!
OG FOR AT DET ER NÆSTE GANG DU FÅR DE 2 STREGER!!!!
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: ØV SØDE!!!!! HÅBER DU TRODS ALT FOR EN GOD SOMMER!!!! OG FOR AT DET ER NÆSTE GANG DU FÅR DE 2 STREGER!!!! Lene
Tak søde for i får jeres lige rundt om hjørnet
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja... Havde virkelig håbet det var nu
Ja... Havde virkelig håbet det var nu
Det havde jeg også... men håbet lever endnu...
dorthemus skriver: Det er bare så mega snyd og øv! Håber på jeres tur til august når du lige har sundet dig.
Det er bare så mega snyd og øv! Håber på jeres tur til august når du lige har sundet dig.
Det håber jeg virkelig også.
Chalala85 skriver: Det havde jeg også... men håbet lever endnu...
Ja, det er godt at have håb Godt i prøver videre
RiUL skriver: Stort kram til dig smukke!
Stort kram til dig smukke!
Tak smukke
Putomanen skriver: Øv, det var en rigtig trist nyhed at få!!! Jeg håber, at du kan få humøret lidt op... Du får i hvertfald en herfra, og så håber jeg, at du kan få nydt sommeren lidt
Øv, det var en rigtig trist nyhed at få!!! Jeg håber, at du kan få humøret lidt op... Du får i hvertfald en herfra, og så håber jeg, at du kan få nydt sommeren lidt
tusind tak.. jeg skal nok nyde den... tror det bliver godt at få det lidt på afstand trods alt... så man kan starte med fornyet energi
Sujan skriver: Ih altså æv...Du får lige en herfra.Skal selv igang til August med enten hjemmerul eller insiminering. Kan godt mærke jeg allerede er nervøs.. for tænk hvis nu det ikke lykkes.. Så kan godt forstå du trænger til en pause. for at der snart er en baby på vej til jer.
Ih altså æv...Du får lige en herfra.Skal selv igang til August med enten hjemmerul eller insiminering. Kan godt mærke jeg allerede er nervøs.. for tænk hvis nu det ikke lykkes.. Så kan godt forstå du trænger til en pause. for at der snart er en baby på vej til jer.
Jeg for at i ikke skal igennem mere end 1 forsøg
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja, det er godt at have håb Godt i prøver videre
Der er ikke andet for.. er sikker på det nok skal komme når vi mindst venter det
Chalala85 skriver: Der er ikke andet for.. er sikker på det nok skal komme når vi mindst venter det
Nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128