hjemmeplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. november 2008

trolden

jeg har været så heldig at de andre gang jeg har været gravid har jeg ente gået hjemme eller gået i skole, så jeg har ikke erfaring med at være gravid også skal arbejde..

men jeg arbejder jo i hjemmeplejen jeg er lidt en blæksprut der afløser der hvor behovet er... jeg tænke på om det vil være bedre for mig og babyen hvis jeg kunne komme i det udkørende tema, altså om det vil være lige så hård?? nogle der kunne give lidt råd eller tale af erfaring???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

fam.4xc

mærk efter på dig selv og din krop, og snak evt med din leder om det.

Det er jo ingen sygdom at være gravid - men klart du skal tænke dig om, hvad du foretager dig... og måske skal du senere i graviditeten ha en ekstra hjælpende hånd ved feks forflytninger hvor du ellers har klaret dig selv...

Mit råd er at mærk efter..............

Kh Camilla med en graviditet i hjemmeplejen og en på plejehjem

Anmeld

27. november 2008

Fam. Madsen

da jeg blev gravid var jeg i min 2 praktik som var på et plejehjem og jeg synes ikke det var hårdt i starten af graviditenten men da jeg var ´7mdr. henne kunne jeg godt mærke jeg skulle have en ekstra hånd også er det jo bare og spørger efter den

men som fam.4xc skriver så mærker efter hvad din krop siger og lyt til den

held og lykke med graviditeten

familien madsen

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

Jeg arbejder i hjemme plejen ,,, jeg har været sygemeldt i 2 mdr og er nu sygemeldt for resten af graviditeten .. blev sygemeldt fra 3 md. jeg har blødt en del så derfor valgte min læge at jeg skulle blive hjemme

Anmeld

27. november 2008

trolden

3 gange mor... den blødning du har/havede var det arbejde der var skyld i det?? jeg fik en blodsamling med den første og med den 3 fik jeg afvide at jeg havede midste ham så jeg bekymmer mig bare lidt.. vil jo ikke udsætte mig for ting jeg ikke burte,,

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

trolden skriver:

3 gange mor... den blødning du har/havede var det arbejde der var skyld i det?? jeg fik en blodsamling med den første og med den 3 fik jeg afvide at jeg havede midste ham så jeg bekymmer mig bare lidt.. vil jo ikke udsætte mig for ting jeg ikke burte,,

Det er lidt svært at svare på .. min læge ved det faktisk ikke helt men tør ikke satse ,,, Jeg har styrtblødt 3-4 gange i denne graviditet og har pletblødt ind i mellem ,, Først troede de at det var pga moderkagen lå foran , den har rykket sig nu men der har været blødning efter .. Lægerne på sygehuset som scannede mig sagde jeg måske bare var ud af de 20 procent som bløder under graviditet .. men puha det har været en kæmpe forskrækkelse hver gang .. Min læge vil i hvert tilfælde ingen chancer tage og det er jo dejligt .. bløder du også ???????????

Anmeld

27. november 2008

trolden

nej ikke i nu vil jeg sige, håber at det ikke kommer, jeg har lidt ond i maven der er det eneset jeg oplever lige nu men er jo kun 6 uger henne

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

trolden skriver:

nej ikke i nu vil jeg sige, håber at det ikke kommer, jeg har lidt ond i maven der er det eneset jeg oplever lige nu men er jo kun 6 uger henne

Ok ,, jeg følte egentlig ligesom menses smerter da jeg arbejdede og det er vel tegn på at man har overanstrengt sig. Mine ledere var ikke super gode til at tage hensyn til mig ,, jeg blev bla. også sendt ud til kemo patienter nogle gange .. husk folk i kemo skal du holde dig fra ,,

Anmeld

27. november 2008

trolden

tak der er rart at vide..

jeg ved på forhånd at der ikke vil blive tager hensyn til mig, alt hvad jeg har sagt til dem har de ikke tager hensyn til så hvorfor skulle de gøre det nu??

ja tingen er ikke nemme det må man sige

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

trolden skriver:

tak der er rart at vide..

jeg ved på forhånd at der ikke vil blive tager hensyn til mig, alt hvad jeg har sagt til dem har de ikke tager hensyn til så hvorfor skulle de gøre det nu??

ja tingen er ikke nemme det må man sige

øv det er trist ,,, du må mærke efter på din krop ,, lyt til dig selv og bliver det for meget må du sygemelde dig ,,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.