Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Glæder mig sådan til scanningen imorgen....
Tropez herindefra skal med, det bliver max hyggeligt!!!!
Håber det bliver på søndag de skal ud!!!!!!!!
Kan ikke vente, er spændt på hvor mange der er!!!!!!!!
Bare lige et lalle gladt indlæg fra mig...
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaValby skriver: Ihh altså jeg GLÆDER mig til update i morgen for at det bliver endnu en super skøn scanning
Ihh altså jeg GLÆDER mig til update i morgen for at det bliver endnu en super skøn scanning
1000 tak søde!!!! tror bare ikke jeg får sovet før der er kommet æg op...
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!!! tror bare ikke jeg får sovet før der er kommet æg op...
CamillaValby skriver: HIhi det kan jeg godt forstå Også får du 14 efterfølgende uden søvn hihi
HIhi det kan jeg godt forstå Også får du 14 efterfølgende uden søvn hihi
nej er altid godt doped dagene efter ægudtagningen... det er MEGET smertefuldt på mig da mine æggestokke sidder meget højt og den ene flytter sig når de prøver på at stikke i den... sygeplejersken og min mand står altid og maser min mave ned mod dem for at de kan få dem ud... ... sådan nogle drille æg... ... skriver ikke så meget om det... vil jo ikke skræmme nye i BIB verdenen...
Glæder mig super meget til en update! Det lyder jo til det har gået super so far
Frøken J. skriver: Glæder mig super meget til en update! Det lyder jo til det har gået super so far
MEGET!!!
har du ømme arme af at have dem oppe hele dagen???
hep hep hep
søndag:
ønskebarn74 skriver: MEGET!!! har du ømme arme af at have dem oppe hele dagen???
Ja, men hvis man ligger ned, så ligger de jo på puden, selvom de er i vejret. Det er den smarte måde!
Frøken J. skriver: Ja, men hvis man ligger ned, så ligger de jo på puden, selvom de er i vejret. Det er den smarte måde!
LOL...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128