Dagen i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

SD21

numsefisk skriver:

Tusind tak for de meget søde ord.

Jeg tror jeg bider min stolthed i mig når jeg kender datoen også få de besked på at tage en fri dag

Det lyder som en rigtig god idé ! Der er altså ikke nogen der har lyst til at stå alene når det er sådan et indgreb !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

mariamiss6

numsefisk skriver:

Så er de bare nogle fjolser, desværre ikke første gang der er sket.

Men så sender jeg den til dig igen smukke

Du er en skat, jeg glæder mig

Er det dyrt for dig at skaffe stof hjem? For jeg har så svært ved at beslutte mig fo rnoget som helst der skal koste mig penge hehehe.... 

MEN nu glæder jeg mig til at få de mønstre Så må jeg i syhjørnet i frederikssund og se hvad hun har af drengesager (det er vidst desværre ikke så meget)

Hun plejer at have lidt i babyfløjl, og det er da vidst meget behageligt stof tror jeg.... Desuden er det SUPER nemt at sy i hehehe

Anmeld

9. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
mariamiss6 skriver:

Du er en skat, jeg glæder mig

Er det dyrt for dig at skaffe stof hjem? For jeg har så svært ved at beslutte mig fo rnoget som helst der skal koste mig penge hehehe.... 

MEN nu glæder jeg mig til at få de mønstre Så må jeg i syhjørnet i frederikssund og se hvad hun har af drengesager (det er vidst desværre ikke så meget)

Hun plejer at have lidt i babyfløjl, og det er da vidst meget behageligt stof tror jeg.... Desuden er det SUPER nemt at sy i hehehe

Jamen hvad søger du?

For nogle steder kan jeg finde lidt billgt. Og i stof 2000 har de pt 50 % på en del stof.

Men altså at købe noget billigt grund stof også købe en smule af det dyre, så har du til fede lommer eller andet, som bare få dem til at se fede ud.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

9. juni 2011

mariamiss6

numsefisk skriver:

Jamen hvad søger du?

For nogle steder kan jeg finde lidt billgt. Og i stof 2000 har de pt 50 % på en del stof.

Men altså at købe noget billigt grund stof også købe en smule af det dyre, så har du til fede lommer eller andet, som bare få dem til at se fede ud.

Hmmmmm.....

Jamen jeg ved ikke hvad jeg skal have, men det skal være rimeligt enkelt, og ikke for baby'et, for Bastian er altså en drenge-dreng hehe.... Han er for stor til pussenussede ting synes jeg

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal have, det skal bare være rimelig billigt, og passe årstiden i materialet OG kunne tåle tørretumbling

Anmeld

9. juni 2011

numsefisk

mariamiss6 skriver:

Hmmmmm.....

Jamen jeg ved ikke hvad jeg skal have, men det skal være rimeligt enkelt, og ikke for baby'et, for Bastian er altså en drenge-dreng hehe.... Han er for stor til pussenussede ting synes jeg

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal have, det skal bare være rimelig billigt, og passe årstiden i materialet OG kunne tåle tørretumbling

Næste gang du har børnefri, så dropper du kagerne, også kommer du til mig også kigger vi på det sammen

Anmeld

10. juni 2011

mariamiss6

numsefisk skriver:

Næste gang du har børnefri, så dropper du kagerne, også kommer du til mig også kigger vi på det sammen

hh det vil så være fra imorgen af

Anmeld

10. juni 2011

numsefisk

Ha ha,  så må du snart få presse mig ind i skemaet

Anmeld

10. juni 2011

TbCp

Åh Det er da godt nok hårdt

Selvom du er VOKSEN nu... så er jeg helt sikker på at både din far og brødre og din kæreste GERNE vil støtte dig og være der for dig... selvfølgelig vil de det!!!!

Alt skal nok gå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.