CopenHell 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

qp

Znuzke skriver:

Uha nej - jeg synes ellers at jeg har en ret bred og rummelig musiksmag, men metal er nok liiiige lidt i overkanten

Men rigtig god fornøjelse

Du er hellere ikke typen jeg havde regnet med ville skrive ja til spørgsmålet MEN havde du gjort det ja såååh var jeg godt nok blevet GLÆDELIG overrasket!!

Og tak .... Jeg er sikker på det bliver fantastisk  ... dog lige bort set fra vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

qp

Jeanne skriver:

Hvis jeg var i nærheden af kbh, ja så skulle jeg da selvfølgelig Men nej det skal jeg ikke

Jamen for faen da... der kører altså toge i Dk frøken

Anmeld

15. juni 2011

qp

Frk_Dylan<3 skriver:

Hihi, det er virkelig smag og behag

Jeg får det skidt i kroppen når jeg hører sådan noget larm

Ja sådan har jeg det med eks. tecno musik og alt for meget jazz og opera osv....

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
qp skriver:

Jamen for faen da... der kører altså toge i Dk frøken

Det ved jeg Men det koster jo penge det hele Ville bare gerne høre Korn og Judas Priest

Var i KB hallen i november og høre Halestorm, Papa Roach og Disturbed DET VAR SÅ FEDT!!!! Hvis Halestorm nogen sinde kommer til DK  igen, så skal jeg afsted om det så koster 1000 kr

Anmeld

15. juni 2011

qp

Jeanne skriver:

Det ved jeg Men det koster jo penge det hele Ville bare gerne høre Korn og Judas Priest

Var i KB hallen i november og høre Halestorm, Papa Roach og Disturbed DET VAR SÅ FEDT!!!! Hvis Halestorm nogen sinde kommer til DK  igen, så skal jeg afsted om det så koster 1000 kr

700 kr er da billigt for Korn og Judas Priest ... og så får du endda en ekstra dag med masser af andet godt musik + fed stemning

Ja Halestorm er jeg helt sikkert med på ... det feeee

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
qp skriver:

700 kr er da billigt for Korn og Judas Priest ... og så får du endda en ekstra dag med masser af andet godt musik + fed stemning

Ja Halestorm er jeg helt sikkert med på ... det feeee

Så kommer der jo lige toget og overnatning (kan nok bo hos farmor) og fri fra arbejde

Har du hørt Bad Romance (gaga) med Halestorm? Det lyder Meget bedre end den originale

Anmeld

15. juni 2011

ekzunz

qp skriver:

Du er hellere ikke typen jeg havde regnet med ville skrive ja til spørgsmålet MEN havde du gjort det ja såååh var jeg godt nok blevet GLÆDELIG overrasket!!

Og tak .... Jeg er sikker på det bliver fantastisk  ... dog lige bort set fra vejret

Ha ha - næææ - jeg kan vist lige strække mig til "let-metal" så når jeg min grænse. Techno er heller ikke min kop the - men igen - i en light-udgave går det fint.

Så jeg jubler nok mere over en Take That koncert end dig???

Anmeld

15. juni 2011

qp

Jeanne skriver:

Så kommer der jo lige toget og overnatning (kan nok bo hos farmor) og fri fra arbejde

Har du hørt Bad Romance (gaga) med Halestorm? Det lyder Meget bedre end den originale

Uh det lyder faktisk lidt creepy, men måske jeg skulle tjekke det ud .... haha

Anmeld

15. juni 2011

qp

Znuzke skriver:

Ha ha - næææ - jeg kan vist lige strække mig til "let-metal" så når jeg min grænse. Techno er heller ikke min kop the - men igen - i en light-udgave går det fint.

Så jeg jubler nok mere over en Take That koncert end dig???

Ja dét kan du satme tro du gør!!!  hehe

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
qp skriver:

Uh det lyder faktisk lidt creepy, men måske jeg skulle tjekke det ud .... haha

Den ligger både på deres egen hjemmeside + youtube Tjek den ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.