hold da op et chok jeg fik mig i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

MorTilMalene

min nabos lille dreng på 2 år fik feber kramper..

min nabo ringede til mig og kunne slet slet ikk forstå hva hun sagde så skyndte mig ind til hende.. og der lå lille manden med kramper.. så skyndte mig og tage tøjet af ham og om på siden med ham så ringede jeg 112 åhh rystede i hele kroppen og lille pigen blev pænt lagt i en seng ved siden af så jeg kunne holde øje med hende... naboen var helt ude af den selvfølgelig.. så måtte snakke med 112 personalet trøste hende holde øje med lille pigen og holde naboens dreng på siden mens han krampede... endelig kom de flotte ambulance folk og beroligede min nabo... så afsted men dem til roskilde... og nu har de begge to det godt... men puuha en eftermiddag...

TAK FØRSTEHJÆLPSKURSUS PÅ SUSO GRUNDFORLØB!!!

undskyld rodderiet men måtte lige af med det...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Chalala85

Hvor er det fantastisk hun har dig som nabo. Virkelig flot du holdte overblikket i sådan en situation, hatten af for dig

Og dejligt de har de godt igen

Anmeld

9. juni 2011

Alexander&Lærke

MorTilMalene skriver:

min nabos lille dreng på 2 år fik feber kramper..

min nabo ringede til mig og kunne slet slet ikk forstå hva hun sagde så skyndte mig ind til hende.. og der lå lille manden med kramper.. så skyndte mig og tage tøjet af ham og om på siden med ham så ringede jeg 112 åhh rystede i hele kroppen og lille pigen blev pænt lagt i en seng ved siden af så jeg kunne holde øje med hende... naboen var helt ude af den selvfølgelig.. så måtte snakke med 112 personalet trøste hende holde øje med lille pigen og holde naboens dreng på siden mens han krampede... endelig kom de flotte ambulance folk og beroligede min nabo... så afsted men dem til roskilde... og nu har de begge to det godt... men puuha en eftermiddag...

TAK FØRSTEHJÆLPSKURSUS PÅ SUSO GRUNDFORLØB!!!

undskyld rodderiet men måtte lige af med det...  

uh der er bare så grimt me sådan noge kramper..... Godt du kunne hjælpe dem....

Anmeld

9. juni 2011

MorTilMalene

Chalala85 skriver:

Hvor er det fantastisk hun har dig som nabo. Virkelig flot du holdte overblikket i sådan en situation, hatten af for dig

Og dejligt de har de godt igen

er godt nok også overrasket over mig selv... men vi hjælper altid hinanden når det hele styrter... hun er en rigtig dejlig veninde...

Anmeld

9. juni 2011

Chalala85

MorTilMalene skriver:

er godt nok også overrasket over mig selv... men vi hjælper altid hinanden når det hele styrter... hun er en rigtig dejlig veninde...

Det er jo fantastisk dejligt med en solstråle historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.