Udstyr til popcakes i Randers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Majbriteriksen

Er der nogen der ved om der bliver forhandlet udstyr til kager i en butik i Randers? Min mor, en veninde og jeg vil prøve at lave popcakes i morgen aften og jeg mangler candi melts og flere andre ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Dot D

Majbriteriksen skriver:

Er der nogen der ved om der bliver forhandlet udstyr til kager i en butik i Randers? Min mor, en veninde og jeg vil prøve at lave popcakes i morgen aften og jeg mangler candi melts og flere andre ting.

The og Kaffehuset i Houmeden... Der har jeg lige købt mit

Anmeld

9. juni 2011

Majbriteriksen

Dot D skriver:

The og Kaffehuset i Houmeden... Der har jeg lige købt mit

Tusinde tak. Der vil jeg sende manden hen i hans middagspause

Har du prøvet at lave popcakes? De ser smadder fine ud, dem man finder på nettet. Er meget spændt på smagen!

Anmeld

9. juni 2011

Dot D

Majbriteriksen skriver:

Tusinde tak. Der vil jeg sende manden hen i hans middagspause

Har du prøvet at lave popcakes? De ser smadder fine ud, dem man finder på nettet. Er meget spændt på smagen!

Har ikke lavet dem endnu, men skal snart tror jeg... Har liiiige et par bryllupskager, der skal overståes først, så skal det være

Du vælger jo selv smagen, alt efter hvilken kage du vælger at bruge, samt hvilken "smat" (hi hi) du blander med

Anmeld

10. juni 2011

Majbriteriksen

Dot D skriver:

Har ikke lavet dem endnu, men skal snart tror jeg... Har liiiige et par bryllupskager, der skal overståes først, så skal det være

Du vælger jo selv smagen, alt efter hvilken kage du vælger at bruge, samt hvilken "smat" (hi hi) du blander med

Lækkert med smagen, så har det bare været tilfældigt at de 5 opskrifter jeg har set på forskellige sider, har været de samme.

Uhhh, så kan man jo lave romkugler-puha det her popcakes kommer til at koste nogle kilo. Tusinde tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.