cykelstol...nogen med erfaring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. november 2008

eliasogmor

er der nogen med erfaring i cykelstole.....skal nemlig ud at have en...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg har masser af erfaring......i at ødelægge dem Vi er på vores nr 3 og den gak i udu i går. Den første var Bilka mærke og de sidste 2 var Kvickly mærker, så dem vil jeg ikke anbefale dig.

Anmeld

26. november 2008

Tullebobs

Jeg mener, at den der Bobike er testvinder. Den er lidt dyere men meget lækker...

Anmeld

26. november 2008

Hertzum77

Vi har en Hamax, den er rigtig god, Den har en højryg, som støtter rigtig godt .

Anmeld

26. november 2008

Mimic

vi har en hamax, den kan varmt anbefales, desuden kan du fra hamax få en der hedder spectro, som kan komme i hvileposition, hamax stole er desuden MEGET nemme at sætte på og tage af cyklen igen, desuden kan man købe ekstra af den der låse ting, som stolen er koblet i så stolen kan flyttes fra cykel til cykel uden at den anordning skal spændes af og på hver gang
vi er meget glade for vores
held og lykke med det

Fra Linda

Anmeld

27. november 2008

eliasogmor

Linda skriver:

vi har en hamax, den kan varmt anbefales, desuden kan du fra hamax få en der hedder spectro, som kan komme i hvileposition, hamax stole er desuden MEGET nemme at sætte på og tage af cyklen igen, desuden kan man købe ekstra af den der låse ting, som stolen er koblet i så stolen kan flyttes fra cykel til cykel uden at den anordning skal spændes af og på hver gang
vi er meget glade for vores
held og lykke med det

Fra Linda

lyder smart med det hvile noget,,hva koster den og hvor i kolding kan man købe den og er det med høj ryg???????

Anmeld

27. november 2008

Mimic

eliasogmor skriver:

lyder smart med det hvile noget,,hva koster den og hvor i kolding kan man købe den og er det med høj ryg???????

Ja den er med høj ryg... du kan købe den i de fleste cykelforretninger, også her i kolding... priserne er jeg ikke helt sikker på, da det svinger meget fra butik til butik...

Fra Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.