Roskilde festival 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Ellim

Er der nogle her der skal på Roskilde?

Jeg skal og jeg glæder mig HELT vildt meget, særligt til at se/høre:

Lykke Li

VETO

Arctic Monkeys

M.I.A

Hvad med jer - og hvad syntes i om navnene i år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

sne190810

Ellim skriver:

Lykke Li

VETO

Arctic Monkeys

M.I.A

Jeg skal ogsååå!!!  

Glæder mig SÅÅ  meget, ser virkelig fremt i at slappe roskilde-af .. 

Musikken er slet ikke min kop the i år  Oh land, Arctic Monkeys ......... Er dem jeg sådan lige på stående fod kan huske, som jeg nok godt vil se. (Der er nok nogle flere, når jeg sidder med programmet foran mig)

Anmeld

9. juni 2011

sne190810

Ellim skriver:

Lykke Li

VETO

Arctic Monkeys

M.I.A

Jeg skal ogsååå!!!  

Musikken er slet ikke min kop the i år  Oh land, Arctic Monkeys ......... Er dem jeg sådan lige på stående fod kan huske, som jeg nok godt vil se. (Der er nok nogle flere, når jeg sidder med programmet foran mig)

Anmeld

9. juni 2011

Thalia

Jeg håber stadig at jeg kommer afsted, men er endnu ikke sikker.

Vi skal til bryllup i England weekenden inden Roskilde, og jeg er ikke sikker på at jeg kan få mig selv til at lade børnene blive passet to weekender i træk.

Men ellers ville jeg tælle ned til:

Arctic Monkeys

Kings of Leon

Veto

Rob Zombie

Generelt må jeg nok indrømme at jeg synes programmet i år er lidt tamt. Hvilket er rart nok fordi det så ikke er jordens undergang hvis jeg ikke kommer afsted.

Anmeld

9. juni 2011

Ellim

sne190810 skriver:

Jeg skal ogsååå!!!  

Jeg glæder mig også VILDT meget, for den da.. Tager derned allerede lørdag morgen så vi er klar til at finde den perfekte plads søndag

Men du har ret.. Musikken er ikke det vildeste i år - men pyt det er nu også mere stemningen der er helt unik..

I  Roskilde...

Anmeld

9. juni 2011

Ellim

Thalia skriver:

Jeg håber stadig at jeg kommer afsted, men er endnu ikke sikker.

Vi skal til bryllup i England weekenden inden Roskilde, og jeg er ikke sikker på at jeg kan få mig selv til at lade børnene blive passet to weekender i træk.

Men ellers ville jeg tælle ned til:

Arctic Monkeys

Kings of Leon

Veto

Rob Zombie

Generelt må jeg nok indrømme at jeg synes programmet i år er lidt tamt. Hvilket er rart nok fordi det så ikke er jordens undergang hvis jeg ikke kommer afsted.

Du har helt ret mht musikprogrammet.. Men glæder mig så meget til Lykke Li og Arcitc monkeys.. Men der udover står den nok på varme dåsebajer i lejeren

Anmeld

9. juni 2011

sne190810

Ellim skriver:

Jeg glæder mig også VILDT meget, for den da.. Tager derned allerede lørdag morgen så vi er klar til at finde den perfekte plads søndag

Men du har ret.. Musikken er ikke det vildeste i år - men pyt det er nu også mere stemningen der er helt unik..

I  Roskilde...

Ja!

Det er nu heller ikke musikken som sådan at jeg kommer for, det er stemingen! Og så bare at kunne chille, feste, ryge og drikke mange dage i træk

Jeg var ikke afsted sidste år, og har fortrudt det lige siden. Var rimelig meget gravid, og folk rådede mig til at lade være, selvom jeg selv faktisk gerne ville helt vildt.  ABSOLUTE dummeste jeg nogensinde har gjort!!! Ærgede mig så meget, da der blev udsolgt. For der havde jeg egentlig lige besluttet at købe en billet, og så bare tage derned en dag eller to. Helvedes uge, også fordi københavn bare er tooooom for mennesker den uge .. Næsten

Anmeld

9. juni 2011

L.J.L

Årh jeg kan godt blive lidt ærgerlig over at jeg aldrig nåede Roskilde da jeg var lidt yngre. Det er bare som om at man føler sig lidt for gammel nu til den slags

Men håber i får en fed tur jer der skal afsted!

Anmeld

9. juni 2011

Ellim

sne190810 skriver:

Ja!

Det er nu heller ikke musikken som sådan at jeg kommer for, det er stemingen! Og så bare at kunne chille, feste, ryge og drikke mange dage i træk

Jeg var ikke afsted sidste år, og har fortrudt det lige siden. Var rimelig meget gravid, og folk rådede mig til at lade være, selvom jeg selv faktisk gerne ville helt vildt.  ABSOLUTE dummeste jeg nogensinde har gjort!!! Ærgede mig så meget, da der blev udsolgt. For der havde jeg egentlig lige besluttet at købe en billet, og så bare tage derned en dag eller to. Helvedes uge, også fordi københavn bare er tooooom for mennesker den uge .. Næsten

Så er det godt at du kommer med i år - og så kan du jo være med til at drikke en massssseeee varme øller og blive dejligt solbrun..

FUCK jeg glæder mig.. Har lige snakket med nogle af drengne fra min lejer, de er gået i gang med at bygge et kæmpe anlæg, det bliver så FEDT!!!

Men ja kbh er så tom i den uge..!!

Anmeld

9. juni 2011

Ellim

Lauritz skriver:

Årh jeg kan godt blive lidt ærgerlig over at jeg aldrig nåede Roskilde da jeg var lidt yngre. Det er bare som om at man føler sig lidt for gammel nu til den slags

Men håber i får en fed tur jer der skal afsted!

1000 tak.. Ellers kunne en endagsbillet jo være en mulighed - det ser jeg mange med børn med gør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.