Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billede 1: PompDeLux str. 98
Billede 2: Cottenfield str. 98. Lidt til den lille side.
Billede 3: Mads&Mette str. 92. Har justerbare stropper.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu skriver du godt nok Småfolk billede 3 - men er det ikke billede 2? Hvis den ikke allerede er afsat kunne jeg godt være interesseret. Er den meget brugt?
Svenne skriver: Nu skriver du godt nok Småfolk billede 3 - men er det ikke billede 2? Hvis den ikke allerede er afsat kunne jeg godt være interesseret. Er den meget brugt?
Jo, jeg har da vist rodet lidt rundt i tallene -Ups
Jeg afventer lige svar fra en anden men ellers er den kun brugt meget få gange og er som ny
Hej, jeg kunne godt være interesseret i de sidste 3 par shorts. Hvad skal du have for dem??
Kristine skriver: Hej, jeg kunne godt være interesseret i de sidste 3 par shorts. Hvad skal du have for dem??
De fra H&M er netop solgt, men du kan få de to andre par for 80 inkl.?
80 kr. inkl porto, så er jeg på
Skriv en pm med kontonr og evt mobilnr, og jeg sender pengende
132319 skriver: Billede 1: (Helt ny med mærke) Ticket 2 Heaven str. 104 Billede 2: Småfolk str. 92-98. Er nærmere en 92 pga. længden. Er muligvis afsat Billede 3: PompDeLux str. 98 Billede 4: Cottenfield str. 98. Lidt til den lille side. Billede 5: Mads&Mette str. 92. Har justerbare stropper. Billede 6: H&M str. 92. Har justerbare stropper. Er muligvis afsat
Billede 1: (Helt ny med mærke) Ticket 2 Heaven str. 104
Billede 2: Småfolk str. 92-98. Er nærmere en 92 pga. længden. Er muligvis afsat
Billede 3: PompDeLux str. 98
Billede 4: Cottenfield str. 98. Lidt til den lille side.
Billede 5: Mads&Mette str. 92. Har justerbare stropper.
Billede 6: H&M str. 92. Har justerbare stropper. Er muligvis afsat
hvis billede to ikke bliver solgt, hvad er prisen så?
MaliksMor skriver: hvis billede to ikke bliver solgt, hvad er prisen så?
Den er solgt, fjerner billedet nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128