åh nej- hjælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Synes du skal tage en test mere om en uge , den anden streg er hvertfald ikke tydelig nok

kan være det bare er en skyggestreg så, men ville jo heller ikke være planlagt, og gør bestemt ik noget hvis der går lidt inden den næste kommer, men ville ikke få en abort hvis det nu skulle være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mutti2B

Jeg kan godt ane en streg

Anmeld

9. juni 2011

sweet

jeg kan godt ane en streg når jeg vipper min skærm...

Anmeld

10. juni 2011

SD21

Jeg kan også godt ane den - især på nr. 2 billede !

Anmeld

10. juni 2011

Tvillingemor80

jeg kan godt se den . sådan så miin ud da jeg var gravid med mine to piger ..

Anmeld

10. juni 2011

Frøken J.

VEd du hvad, jeg kan også se den nu. Hvis jeg vipper min skærm godt bagud. Den er lidt bred, men der er i hvert fald NOGET. Er det muligt det er "efterveer" af din tidligere fødsel? Ved ikke hvornår sådan noget går væk. Men håber du får det resultat du ønsker!

Anmeld

10. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja hvad ser i på billedet, har mistanke om at jeg er blevet gravid, trods beskyttelse, tog en test og synes jeg kan ane en streg... hvad siger i piger

Tager en test om 1 uges tid igen hvis mens ikke er kommet, da det kan være det er en smule tidligt, men er jo allerede nu vildt nærvøs, og alligvel, spændt, for hvad nu hvis, kunne måske alligevel være spændende. ved ik helt hvad jeg skal føle, eller håbe på...

så hvad ser i piger pos eller neg synes jo selv jeg kan ane en streg

er anonym, da familien helst ik skal vide noget i tilfælde af

Jeg kan se den på begge billeder. Men test igen og se om den bliver tydeligere. Det kan sagtens være en skyggestreg. Dem har jeg mødt en del gange. 

Anmeld

10. juni 2011

Faith

Jeg kan godt ane den på billede 2.

Anmeld

10. juni 2011

sandorff

Anonym skriver:

Ja hvad ser i på billedet, har mistanke om at jeg er blevet gravid, trods beskyttelse, tog en test og synes jeg kan ane en streg... hvad siger i piger

Tager en test om 1 uges tid igen hvis mens ikke er kommet, da det kan være det er en smule tidligt, men er jo allerede nu vildt nærvøs, og alligvel, spændt, for hvad nu hvis, kunne måske alligevel være spændende. ved ik helt hvad jeg skal føle, eller håbe på...

jeg kan godt ane en streg på det første billede

Anmeld

10. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Kan se en meget utydelig skyggestreg når jeg vender skærmen nedad, men tror det for tidligt, men jeg kan helt klart se en næsten usynlig streg.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.