Saaby skriver:
Hej..
Jeg mangler alt, og gerne gode fif.. Jeg skal starte fra bunden, og mandler gode ideer til brød, og indkøb.. Det er så synd for ham, men man ser effekten med det samme når ikke han får gluten. Ogdet er dejligt.. Har du noget du elsker, har købt poppede hirseflager. Dem elsker han..
Du skal melde dig ind i cøliaki.dk , der er to bøger dit barn vil elske.. det er godt nok ikke verdens flotteste billeder, men nogle af de retter de har lavet er dejlige.Facebook har også en side for gluten allergiere..
Så skal du købe dig en rør maskine, eftersom alt dejen skal røres i en rørmaskine, eftersom konstistensen er VIRKLIG UNDERLIG!
Ring op til din kommune og få tilskud, de giver 1500.- om måneden, ikke det helt store.. Men lidt har også sin ret.
Jeg køber de fleste ting i superBest, nogle gange googler jeg forskellige shopweb frem, har endnu ikke fundet den rette hjemmeside eftersom jeg syns det er helt hen i vejret at give så meget for transporten..
Sverige var billig, men liiiige indtil deres krone steg igen.. så kan det kun betale sig at købe VIRKELIG STORT ind..
håber du kan bruge noget af dette, ellers skriver du bare igen 
Anmeld