Lidt fra mig :) En opbevaringstaske til barnevognen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.137 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Melbek

Så blev jeg lidt kreativ igen. Manglede en kopholder til barnevognen, men er lidt for nærig til at købe Så frem med stofresterne og se hvad det blev ud af det

Tag jer ikke af øllene - det var lige hvad jeg havde i nærheden da jeg skulle tage billede..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

-Sigrid-

Melbek skriver:

Så blev jeg lidt kreativ igen. Manglede en kopholder til barnevognen, men er lidt for nærig til at købe Så frem med stofresterne og se hvad det blev ud af det

Tag jer ikke af øllene - det var lige hvad jeg havde i nærheden da jeg skulle tage billede..

Anmeld

9. juni 2011

Melbek

Måske lidt nemmere at se her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2011

DLM

Jamen altså! hvor er du da kreativ. Den er da hammer sej, og så er den jo ene stående

Anmeld

9. juni 2011

Isabels-mor

Ej, hvor er den smart.. var den svær a lave? For kunne nemlig godt selv bruge en..

Rikke

Anmeld

9. juni 2011

Malli

Hvor er den bare sup smart og fin, var den nem og lave, og har du eventuelt en opskrift

Anmeld

9. juni 2011

Melbek

-Sigrid- skriver:

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

Hvordan har du lavet den ?

Anmeld

9. juni 2011

Melbek

DLM skriver:

Jamen altså! hvor er du da kreativ. Den er da hammer sej, og så er den jo ene stående

Tak skal du ha Synes også det er lidt sjovere med ting ingen andre har

Anmeld

9. juni 2011

Melbek

Malli skriver:

Hvor er den bare sup smart og fin, var den nem og lave, og har du eventuelt en opskrift

Tak Jeg vil ikke sige den var nem.. der er pap i bunden, for at gøre den mere stabil, men det gjorde den også meget svære at lave. Mønster er hjemmelavet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.