Hjælp, myggestik :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Karina1

Hvad skal jeg gøre, myggene er helt vilde med mig i år, jeg er fået helt vildt mange myggestik og de hæver op og bliver kæmpe store og klør som bare f......  Min ene ankel ligner en elefants, den er helt hævet

Er der nogen som har nogle gode råd til, at få myggene til, at holde op med, at stikke mig, når nu jeg er så overfølsom for dem og hvad når jeg har fået myggestikkene, kan jeg gøre noget, så de ikke klør så meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nalle

Spis en masse ærter, det har virket for mig i mange år nu

Får måske 2-4 stykker om året.

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Karina1 skriver:

Hvad skal jeg gøre, myggene er helt vilde med mig i år, jeg er fået helt vildt mange myggestik og de hæver op og bliver kæmpe store og klør som bare f......  Min ene ankel ligner en elefants, den er helt hævet

Er der nogen som har nogle gode råd til, at få myggene til, at holde op med, at stikke mig, når nu jeg er så overfølsom for dem og hvad når jeg har fået myggestikkene, kan jeg gøre noget, så de ikke klør så meget?

Er du gravid?

Anmeld

9. juni 2011

-Sigrid-

Karina1 skriver:

Google er din ven.

Ellers havde tiger sidste år nogle stifter der virkede. Eller matas?

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

Ingen gode råd her... Men ville lige trøste dig med at sige, at det umuligt kan være ligeså slemt som min stakkels søster, der en sommer vi var i grækenland, fik 100 myggestik bare på ryggen! DET gjorde vist AV!!! 

Anmeld

9. juni 2011

Karina1

SussieThyssen skriver:

Er du gravid?

Nej, ikke i nu?

Anmeld

9. juni 2011

Karina1

Nalle skriver:

Spis en masse ærter, det har virket for mig i mange år nu

Får måske 2-4 stykker om året.

Vi spiser ærter næsten hver dag til aftensmad, men prøver at spise nogle flere og ser om det hjælper 

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

Matas har en stift som jeg synes er rigtig god !

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Karina1 skriver:

Nej, ikke i nu?

Du kan som Nalle siger spise masser af ærter...men endnu bedre...gå på apoteket og købe nogle B-combin tabs og spise en af om dagen.
Du kan snakke med apoteket om at det skal være de B-vitaminer som man anbefaler folk at spise, der skal rejse til myggeplagede områder.
De bliver også kaldt "Mygge-B" 

De giver dig en svag sød duft som myg ikke kan udstå.

Og så kan du indtil de virker købe nogle Benadryl og spise en af om dagen eller 2.
De tager den værste kløe og får også den allergiske reaktion til at falde.

Anmeld

9. juni 2011

jydeinden

ellers kan du få noget salve på apoteket når først skaden er sket, kan huske det hjalp på mig, og jeg fik altså 10 myggestik på en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.