Vi har gået til babysvømning med alle vores tre unger og de har elsket det.
I skal sørge for at være i det varmeste bassin de har og at have hende under vandet så meget som muligt. Da vi begyndte sagde de ca 20 min i vandet.
Du kan sagtens tage hende med under bruseren, det gjorde vi og alle andre til svømning. Først vaskede jeg børnene, så lagde jeg dem på sådan en bademåtte de havde lige ved bruseren på gulvet, men jeg vaskede mig selv. Du kan evt øve det hjemme under bruseren inden i skal afsted. Sørg for at have et ekstra håndklæde med, som du holder om hende fra bruseren og ind i bassinet, de bliver nemlig meget hurtig afkølet sådan nogle små størrelser.
I vandet holder du hende om skuldrene. Hun ligger på maven og dine hænder ligger med håndfladerne opad, lillefingrene mod hinanden, så hendes brystkasse hviler mod dine håndflader. Tommelfingeren ligger som det eneste rundt om hendes skuldre, men du må ikke holde hårdt fast. Hun skal i princippet bare ligge på dine hænder, så vil hun blive mere aktiv i vandet, som hvis du holder hende fast.
Når vores gylpede, fik vi at vide at vi skulle tage det op med en spand og så hælde det i afløbet i kanten af bassinet.
Husk at hun skal være mæt og veludhvilet når i bader, så får i den bedste oplevelse. Hav enten bryst eller flaske klar, så hun kan få lidt når hun kommer op af bassinet også.
Badetøj kan du de fleste steder købe i svømmehallen, ellers i sportsforretninger.
God fornøjelse fra en som eeeeelsker babysvømning 
Anmeld