Kan Basson Balder tåle søskendesæde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Minmio

Vi har en basson balder barnevogn, jeg er super glad for vognen, men Victoria bliver hurtig træt af at gå ved siden af.

For leden var min mand nødt til at bære hende hele vejen hjem fra supermarkedet. Så jeg har et problem hvis jeg skal ud og gå med børnene alene

Er der nogle af jer der brugte et søskendesæde på en Basson vogn?

Eller er der noget andet man kan bruge udover ståbræt? :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

LC

Jeg overvejer i øjeblikket også hvad jeg gør. Er gravid, og vores datter kan ikke gå så lang når hun bliver storesøster, så vi skal have fundet på noget til hende.

Jeg gider ikke et ståbræt, synes det er for besværligt at gå med, når jeg ikke er så høj.

Men vi overvejer både søskende sæde alternativt en efterløber. Altså sådan en balance cykel som man spænder fast på barnevognen, og så kan storesøster pænt cykle ved siden af barnevognen.

Anmeld

9. juni 2011

Minmio

LC skriver:

Jeg overvejer i øjeblikket også hvad jeg gør. Er gravid, og vores datter kan ikke gå så lang når hun bliver storesøster, så vi skal have fundet på noget til hende.

Jeg gider ikke et ståbræt, synes det er for besværligt at gå med, når jeg ikke er så høj.

Men vi overvejer både søskende sæde alternativt en efterløber. Altså sådan en balance cykel som man spænder fast på barnevognen, og så kan storesøster pænt cykle ved siden af barnevognen.

Samme her, vi gider heller ikke ståbræt for jeg ved at hun vil hoppe af konstant

Jeg har bare hørt at det ikke alle vogne der kan tåle søskendesæde

Anmeld

9. juni 2011

Anitta Kristiansen

hvis du kigger på basson hjemmeside har de sådan et ståbræt til vognen kan ikke se noget med et sæde. men ellers er det hvertfald en mulighed

har selv lige købt basson dog en grande  

Anmeld

9. juni 2011

Minmio

Anitta Kristiansen skriver:

hvis du kigger på basson hjemmeside har de sådan et ståbræt til vognen kan ikke se noget med et sæde. men ellers er det hvertfald en mulighed

har selv lige købt basson dog en grande

Vi vil nemlig ikke have et ståbræt

Anmeld

9. juni 2011

LC

tatii72 skriver:

Samme her, vi gider heller ikke ståbræt for jeg ved at hun vil hoppe af konstant

Jeg har bare hørt at det ikke alle vogne der kan tåle søskendesæde

Ja det er ikke alle vogne der kan tåle søskendesæde.

Men jeg har kun set på Odder og emmaljunga vogne. Men Emmaljungavognene kan desværre ikke tåle søskendesæde. Så ender nok med at købe en odder zip, den kan nemlig godt tåle det.

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

tatii72 skriver:

Vi har en basson balder barnevogn, jeg er super glad for vognen, men Victoria bliver hurtig træt af at gå ved siden af.

For leden var min mand nødt til at bære hende hele vejen hjem fra supermarkedet. Så jeg har et problem hvis jeg skal ud og gå med børnene alene

Er der nogle af jer der brugte et søskendesæde på en Basson vogn?

Eller er der noget andet man kan bruge udover ståbræt? :O

man kan få sådan en til at sætte fast på siden af stellet der ligner en cykkel... Min veninde har sådan en...

Anmeld

9. juni 2011

Minmio

ønskebarn74 skriver:

man kan få sådan en til at sætte fast på siden af stellet der ligner en cykkel... Min veninde har sådan en...

Ved du om den er god at sidde på?

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

Da vi købte vogn fik vi af vide , at barnevognskassen skal være støttet hele vejen rundt , før den kan tåle søskendesæde (det samme gælder med indkøbskurve ! ) .. På Odderen er der støtte hele vejen , så kan du se hvad jeg mener (:

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

tatii72 skriver:

Ved du om den er god at sidde på?

der er en blød saddel og håndtag... bedre end at stå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.