Går du med en drøm om at fornye hjemmet, eller måske et enkelt rum i hjemmet? Skal du udvide, rykke om eller andet. Men er du i tvivl om hvordan du egentlig ønsker det.
Så kan dette være din løsning
Dekoratør der uddanner sig til indretningsarkitekt tilbyder billige løsninger!
I takt med min uddannelse og opstart af eget firma tilbyder jeg i opstartsfasen billige tilbud.
Jeg kører rundt i hele landet, så hvad end du ønsker er jeg til rådighed.
Booker du et møde, mødes vi naturligvis i dit hjem hvor vi ser på hvad du ønsker at ændre.
Derefter måler jeg op og stiller dig en række relevante spørgsmål. Finder du vores kemi god, og kan du se mig som den rette til opgaven, vil du max en uge senere modtage 2 forslag til dit projekt.
Her indgår bla.
Plantegning inkl møblering
Konceptplanche (overordnet ide)
Mønsterplanche (specifikke møbler, lamper, farver, nips osv.)
budget
og naturligvis råd og gode ideer.
Her er det så op til dig. Nu har du løsningen og kan selv gå igang med at forandre rummet/rummene eller du kan vælge at lade mig gøre det. Eller at vi gør det i fælles skab. Valget er dit!
Store håndværksmæssige opgaver overlader vi naturligvis til de proff. Såsom smede arbejde, murer arbejde osv.
Som noget helt specielt er første møde GRATIS!
Km. penge betales dog. (Modregnes i evt tilbud)
Udarbejdelse af projekt: 799 kr. (plus evt. udprint af plantetegning hos kommunen)
Beslutter du at jeg skal være med i den videre proces er timeløn: 250 kr.
Bemærk disse tilbud gælder kun i opstartsfasen, så skynd dig at benytte dig af dem.
Kontakt mig her eller på: linekocemba@gmail.com
Mvh Line
Deco-by-kocemba
Obs. Senere vil der blive afholdt kurser i bla. "bliv din egen boligstylist"
Skriv endelig ved spørgsmål.