Tak for tilliden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2008

Heidi B

Ville lige dele det her med jer...

Jeg har jo en bonus datter på 12 år... Og igår havde vi været i tivoli hele eftermiddagen, og kommer først hjem kl. 21... Så i seng med drengene, og gøre klar til dagen idag... Går på et tidspunkt hen for at se til drengene og kan se Ida ikke har slukket lyset... Hun sidder og sms´er... Bliver lidt muggen for har jo sagt hun skal skynde sig at sove... Nå men jeg går ind til hende... kan så se der er noget der trykker.... Spørge om der er noget... Hun siger at hun har gjort noget dumt i skolen... . Nå men det viser sig at 6 af pigerne og 2 drenge har pjækket fra 3 time... De har siddet på biblio og synes de var seje... . Nå men nu har hun så fået en seddel med hjem der jo selvfølgelig skal skrives under... Jeg sagde til hende at jeg gerne ville gøre det, men ikke gå bag hendes forældres ryg, så hun fik lov at vælge hvem af dem hun ville sige det til, og valgte sin mor.... Jeg har lovet ikke at sige noget til hendes far... Tænkte at det var en god måde at sikre hende at hun kan stole på mig... akn jo være der kommer noget værre senere...
Hendes største frygt var at hun skulle straffes... To af pigerne fra klassen skulle henholdsvis gøre rent i hele hytten og fået 14 dages stuearrest...
Snakkede med hendes mor, og vi var enige om at hun havde fået straf nok med at skulle gå med det hele dage, og så skal de blive en time ekstra på fredag....
Nå ,men jeg er bare så glad for at viste mig den tillid og sige det først til mig....

/Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

bette

ej hvor det lyder dejligt.. skønt at hun kan åbne sig for dig

Anmeld

26. november 2008

Honningblomst

Skønt med sådan et forhold til hende....tillykke med det.

Og ang. pjæk, så gjorde jeg det engang da vi gik i 8-9 klasse...vi var nogle der aftalte at pjække fra noget stjerneløb, dvs nogle hoppede selvfølglig fra...mine forældre klappede i deres små hænder da de fik sedlen fra skolen..ENDELIG havde Eva gjort noget forkert, taget en beslutning og gået mod.
Min mor overvejede endda at hænge sedlen op i ramme...det var så første og sidste gang...men alligevel

Knus Eva..som synes det er dejligt I ikke straffer hende...

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Skønt med sådan et forhold til hende....tillykke med det.

Og ang. pjæk, så gjorde jeg det engang da vi gik i 8-9 klasse...vi var nogle der aftalte at pjække fra noget stjerneløb, dvs nogle hoppede selvfølglig fra...mine forældre klappede i deres små hænder da de fik sedlen fra skolen..ENDELIG havde Eva gjort noget forkert, taget en beslutning og gået mod.
Min mor overvejede endda at hænge sedlen op i ramme...det var så første og sidste gang...men alligevel

Knus Eva..som synes det er dejligt I ikke straffer hende...

haha.. til den om rammen her pjaekkede jeg desvaerre rigtig rigtig tit indtil 9 klasse

Anmeld

26. november 2008

MorCamilla

Hvor må det da være dejligt med sådan en tillid.. Det er da rigtig lækkert..

Jeg tror at I har ret i at hun har fået straf nok, i det at hun ikke har turde at sige det til nogle af jer hele dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.