Ville lige dele det her med jer...
Jeg har jo en bonus datter på 12 år... Og igår havde vi været i tivoli hele eftermiddagen, og kommer først hjem kl. 21... Så i seng med drengene, og gøre klar til dagen idag... Går på et tidspunkt hen for at se til drengene og kan se Ida ikke har slukket lyset... Hun sidder og sms´er... Bliver lidt muggen for har jo sagt hun skal skynde sig at sove... Nå men jeg går ind til hende... kan så se der er noget der trykker.... Spørge om der er noget... Hun siger at hun har gjort noget dumt i skolen...

. Nå men det viser sig at 6 af pigerne og 2 drenge har pjækket fra 3 time... De har siddet på biblio og synes de var seje...

. Nå men nu har hun så fået en seddel med hjem der jo selvfølgelig skal skrives under... Jeg sagde til hende at jeg gerne ville gøre det, men ikke gå bag hendes forældres ryg, så hun fik lov at vælge hvem af dem hun ville sige det til, og valgte sin mor.... Jeg har lovet ikke at sige noget til hendes far... Tænkte at det var en god måde at sikre hende at hun kan stole på mig... akn jo være der kommer noget værre senere...
Hendes største frygt var at hun skulle straffes... To af pigerne fra klassen skulle henholdsvis gøre rent i hele hytten og fået 14 dages stuearrest...
Snakkede med hendes mor, og vi var enige om at hun havde fået straf nok med at skulle gå med det hele dage, og så skal de blive en time ekstra på fredag....
Nå ,men jeg er bare så glad for at viste mig den tillid og sige det først til mig....
/Heidi
Anmeld