avav forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

hej de dejlige damer... jeg står i denne  situation ...

at jeg ikke har været på stor toilet siden i lørdags hvor det var ret tyndt( undskyld detailjerne) og idag har jeg haft mega ondt i maven hele dagen.. det gør mega ondt når jeg rør ved den. og vil bare gerne kunne komme på toilet hurtigst mulig unden at det skal gøre mega ondt... men hvordan..

jeg ved man kan købe de der tingeste der skal sprøjtes op men kan aldrig holde det i mere in 2 min  og så når det ikke at virke.... og jeg kan ikke fordreve svesker ... nogen der har nogen gode råd for har alså vildt ondt i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Anonym trådstarter

ps er ikke gravid 

Anmeld

9. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Lactulose? Movicol? Der er mange muligheder Prøv at snakke med dem på apoteket. Ellers vil jeg anbefale at cykle en lange tur. Det sætter gang i tamene

Anmeld

9. juni 2011

Stumpen

movicol fungerer rigtig godt..

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Lactulose? Movicol? Der er mange muligheder Prøv at snakke med dem på apoteket. Ellers vil jeg anbefale at cykle en lange tur. Det sætter gang i tamene

jeg har cykled idag det har ikke hjulet og monicolv har jeg noget af men der går en hel dag inden det virker på mig  

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

har taget  3 magnesia dax så må vi se om de virker der står der går i mellem 6 og 8 timer

Anmeld

9. juni 2011

Isabella_mor

tag du bare en turbolax... det er afføringsmiddel og det skulle gerne hjælpe. ellers drik en god spand kaffe. det hjælper også. det er IKKE sundt at gå rundt uden at skide i så mange dage.. trust me. jeg har væet indlagt TO gange med forstoppelse..

Anmeld

9. juni 2011

jydeinden

altså selv plejer jeg at købe sveskegrød når det er, ja det smager afskyeligt men det hjælper synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.