Hvorfor bliver man så bekymret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Muttitil1+1

Har lige været til læge og fik at vide, at jeg havde +2 æggehvidestoffer i urinen, og dum som jeg er går jeg jo straks hjem og søger på nettet og finder ud af, at det KAN være tegn på begyndende svangerskabsforgiftning

Mit blodtryk var fint, men alligevel kan jeg godt mærke, at jeg panikker lidt, især fordi jeg havde overholdt reglen med "mellemstrålen" til urinprøven, jeg afleverede hos lægen... Men nå skal ned igen i morgen med en ny prøve - så må vi se, hvad den siger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nynne88

Lyder ikke rart , men jeg har også tit lavet urinprøver, hvor de troede der var lidt bakterier som kunne tyde på blærebetændelse og så var der ikke noget alligevel. Så lad os krydse for at alt er som det skal være. Ellers er du jo forholdsvis langt henne

Anmeld

9. juni 2011

Muttitil1+1

Nynne88 skriver:

Lyder ikke rart , men jeg har også tit lavet urinprøver, hvor de troede der var lidt bakterier som kunne tyde på blærebetændelse og så var der ikke noget alligevel. Så lad os krydse for at alt er som det skal være. Ellers er du jo forholdsvis langt henne

Tak

Ja, er heldigvis rimelig langt henne, så skulle det gå helt galt, er lilleprinsens chancer heldigvis meget store

Anmeld

9. juni 2011

Nynne88

NadiaSK skriver:

Tak

Ja, er heldigvis rimelig langt henne, så skulle det gå helt galt, er lilleprinsens chancer heldigvis meget store

Lige præcis. Tror nu ikke det behøver at gå så vidt, men jeg kan godt forstå at du er bekymret.. Forklarede lægen ikke noget om det? 

Anmeld

9. juni 2011

Muttitil1+1

Nynne88 skriver:

Lige præcis. Tror nu ikke det behøver at gå så vidt, men jeg kan godt forstå at du er bekymret.. Forklarede lægen ikke noget om det? 

Nej overhovedet ikke... jeg prøvede ellers at spørge ind til det, men hun kaldte det bare for en mulig "infektion", og det lyder da også noget bedre i mine ører end svangerskabsforgiftning, må jeg da indrømme... Fik bare meldingen, at jeg så hurtigt som muligt skulle komme ned med en ny morgenurinprøve...

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

sørg for at vaske dig grundigt og "dampe af" dernede inden du laver din urinprøve. Det udflåd man har - særligt som gravid - kan give store udslag på de der sticks selvom der intet er i vejen!

Lægerne er alt for dårlige til at informere om at man skal være ren dernede for at testen giver et realistisk billede af hvordan tingene forholder sig

Jeg ville ikke være bekymret når dit blodtryk er fint og du alment har det godt!

Knus

Anmeld

9. juni 2011

Muttitil1+1

Caroline86 skriver:

sørg for at vaske dig grundigt og "dampe af" dernede inden du laver din urinprøve. Det udflåd man har - særligt som gravid - kan give store udslag på de der sticks selvom der intet er i vejen!

Lægerne er alt for dårlige til at informere om at man skal være ren dernede for at testen giver et realistisk billede af hvordan tingene forholder sig

Jeg ville ikke være bekymret når dit blodtryk er fint og du alment har det godt!

Knus

Håber også bare på, at det er det, der er skyld i udslaget, og ved godt at jeg bare burde slappe af og tage det helt stille og roligt, når alt andet er som det skal være... synes bare det er svært

Alle de bekymringer og tanker vender godt nok fokus væk fra eksamenslæsning... har jo rygrad som en regnorm for tiden!

Tak for støtten!

Anmeld

9. juni 2011

Fru Nielsen

Hej med dig

Sådan er mit urin også når jeg er gravid og har været det alle 3 gange..... Men fordi mit blodtryk er helt fint, faktisk rigtig fint så er lægen og min jm ikke bekymret.

Jeg har meget øget udflåd (ja undskyld detaljen) når jeg er gravid, og hos mig er det simpelthen det der giver udslaget....

Så hvis ikke du har fået andet afvide skal du ikke være bekymret...

Anmeld

9. juni 2011

Muttitil1+1

Fru Nielsen skriver:

Hej med dig

Sådan er mit urin også når jeg er gravid og har været det alle 3 gange..... Men fordi mit blodtryk er helt fint, faktisk rigtig fint så er lægen og min jm ikke bekymret.

Jeg har meget øget udflåd (ja undskyld detaljen) når jeg er gravid, og hos mig er det simpelthen det der giver udslaget....

Så hvis ikke du har fået andet afvide skal du ikke være bekymret...

Tak - rart at høre én, der har haft det på samme måde

Må hellere falde ned igen så Det er nok bare mig der er pylret

Anmeld

9. juni 2011

Fru Nielsen

NadiaSK skriver:

Tak - rart at høre én, der har haft det på samme måde

Må hellere falde ned igen så Det er nok bare mig der er pylret

Jamen det bliver man jo, var jeg også første gang kan jeg huske.... En lille smule anden gang og nu her 3 gang ved jeg at sådan er det bare når jeg er gravid.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.