Er SÅ træt af min svigerfamilie!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

lægger lige ud med at advare, for her kommer et ultimativt surt opstød fra mig!

(er ano, da jeg ikke ved om der er nogen som lurer med)

Sagen er den, at jeg i meget lang tid har været rigtig træt af min svigerfamilie.. det startede med at min svigermor sagde og gjorde nogle ret sårende ting, kort tid efter vi havde mistet en ønske graviditet!  

senere hen har min svigerinde svinet mig til, og udleveret mig, blandt andet på facebook..

Og nu, efter at vi har fået 2 børn, er min svigerfar begyndt at være rigtig irriterende.. han kalder vores den yngste for et andet navn end hvad h*n hedder    og det gør mig bare SÅ arrig!

min kæreste er også godt træt af dem alle sammen..

Jeg kan bare mærke at jeg er ved at nå en grænse, hvor jeg kan eksplodere any minut! ARGH!

Det skal lige siges at min kærste har konfronteret sin mor MANGE gange, og hun benægter at have gjort og sagt de ting..

Jeg er virkelig ved at brække mig over dem! 

Puha, det hjalp at få lidt luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

KamillaT

Læg dem total på is, og lad dem mærke hvad de mister.

Det ville jeg have gjort.

Stort kram.

Anmeld

9. juni 2011

Miss T

Belastende og forståeligt at du er fyldt op!!!

Giv dem kold luft, så de kan regne ud at de er gået over stregen eller sig det konsekvent.

Hvorfor bliver den lille kaldt noget andet end det den hedder?

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Belastende og forståeligt at du er fyldt op!!!

Giv dem kold luft, så de kan regne ud at de er gået over stregen eller sig det konsekvent.

Hvorfor bliver den lille kaldt noget andet end det den hedder?

Jeg er rigtig meget fyldt op!

Jeg aner det ikke  syntes det er dybt underligt..  måske er det fordi han syntes det er et mærkeligt navn vores den yngste har? Men syntes ærlig talt at det er rigtig irriterende at han ikke bare kan kalde h*n hvad h*n hedder!

min kæreste og jeg har også snakket om bare at lægge dem på is, for at se om det hjælper?!

Anmeld

9. juni 2011

Miss T

Anonym skriver:

Jeg er rigtig meget fyldt op!

Jeg aner det ikke  syntes det er dybt underligt..  måske er det fordi han syntes det er et mærkeligt navn vores den yngste har? Men syntes ærlig talt at det er rigtig irriterende at han ikke bare kan kalde h*n hvad h*n hedder!

min kæreste og jeg har også snakket om bare at lægge dem på is, for at se om det hjælper?!

Ja, altså jeg ville ikke finde mig i det! Du kalder jo hellere ikke ham ved et andet navn end det han hedder. I er forældre, det er jer, der bestemmer over barn og navn, så der er ikke noget at komme efter. Synes de ikke om navnet er det jo ikke jeres problem, sådan er det nu bare engang og det må han indfinde sig med!

Jeg ville nok have gjort det klart for ham og spørg ham hvorfor han gør som han gør?!

Anmeld

9. juni 2011

tazz

Årh, den med navnet kender jeg godt. Min svigermor insisterer også på at kalde min datter et andet navn. Sågar til jul havde hun skrevet det forkerte navn på til/fra-kortet  Jeg beherskede mig, men havde mest lyst til, at aflevere gaverne tilbage og sige at det kunne ikke være til min datter, for det hedder hun ikke. Selv min mands søskende er trætte af det på mine vegne.

Nu er min datter heldigvis så stor at hun retter sin farmor, så nu siger og skriver hun det rigtige

Anmeld

9. juni 2011

Pipsemor

Hej,

Øv, hvor gør det mig vred på dine vegne at læse sådan noget!!

Jeg havde en episode i starten, indenfor det første år af vores barns liv, som gjorde, at jeg virkelig strittede imod, når de prøvede at lave aftaler med os.

Jeg synes også, at det ville være en god idé at give dem is. Ignorer dem! Jeg vil mene, det er din svigerfamilie, der har noget at miste, så det er dem, der skal opdage, hvad det er, de har gang i og hvilke resultater, det fører med sig. Nemlig, at de altså risikerer ret meget ved at opføre sig sådan!

Håber, du klarer den.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Årh, den med navnet kender jeg godt. Min svigermor insisterer også på at kalde min datter et andet navn. Sågar til jul havde hun skrevet det forkerte navn på til/fra-kortet  Jeg beherskede mig, men havde mest lyst til, at aflevere gaverne tilbage og sige at det kunne ikke være til min datter, for det hedder hun ikke. Selv min mands søskende er trætte af det på mine vegne.

Nu er min datter heldigvis så stor at hun retter sin farmor, så nu siger og skriver hun det rigtige

Årh, men hvad F***en er det også for en underlig opførsel??

jeg syntes også det er irriterende! tror ikke at jeg kan beherske mig næste gang  mit bæger er ved at flyde over!!

Anmeld

9. juni 2011

Pipsemor

Pipsemor skriver:

Hej,

Øv, hvor gør det mig vred på dine vegne at læse sådan noget!!

Jeg havde en episode i starten, indenfor det første år af vores barns liv, som gjorde, at jeg virkelig strittede imod, når de prøvede at lave aftaler med os.

Jeg synes også, at det ville være en god idé at give dem is. Ignorer dem! Jeg vil mene, det er din svigerfamilie, der har noget at miste, så det er dem, der skal opdage, hvad det er, de har gang i og hvilke resultater, det fører med sig. Nemlig, at de altså risikerer ret meget ved at opføre sig sådan!

Håber, du klarer den.

PS.: Hvordan kan man skrive som anonym?

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Pipsemor skriver:

PS.: Hvordan kan man skrive som anonym?

Tak for de søde ord

Altså når man ikke er PLUS bruger, kan man oprette en anonym tråd, man krydser bare af, under der hvor man skriver overskrift.. når man er PLUS kan man også krydse af at andre kan svare anonymt..

Men jeg er ikke PLUS bruger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.