Hvor gammel bliver du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

baby012

100,1 år  

så gammel håber jeg godt nok ikke at jeg bliver .. puha.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Thalia

92,8 

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Jeg bliver 89,1

Anmeld

9. juni 2011

Majbriteriksen

73 år, så ville jeg nok slå rekorden i familien, det er sjældent der er nogen der bliver 70 år Skræmmende at se hvor meget rygning og overvægten tog af år, kunne godt være at man skal tænke sig lidt om!!!!!!!

Anmeld

9. juni 2011

Pullemulle

Jeg bliver 83

Men det er sku da nogle underlige ting at basere det på. Så bare fordi man er ufaglært lever man kortere end en faglært? Det er jo latterligt, man lever ikke dårligere af den grund 

Anmeld

9. juni 2011

Corn

Lise skriver:

Tag testen og se

http://www.dr.dk/forbrug/portal/cms-assets/hadetgodt/alderstest/index.html

Jeg bliver 90 år gammel - så er der da 59 gode år endnu

Hmm den er lidt svær at besvare... Min forældre er ikke i nærheden af 80 endnu... Men bliver de mere end 80 bliver jeg over 90 ellers bliver jeg omkring 88....

Anmeld

9. juni 2011

Corn

Pullemulle skriver:

Jeg bliver 83

Men det er sku da nogle underlige ting at basere det på. Så bare fordi man er ufaglært lever man kortere end en faglært? Det er jo latterligt, man lever ikke dårligere af den grund 

Nej men som der står, så er den lavet ud fra statistik. Og de viser jo faktisk at sådan er det... Statistisk set.

Anmeld

9. juni 2011

Trine89

Min siger 97,1 år  

Meen så langt tror jeg nu ikke jeg går.. Desuden er testen for mig ikke lavet HELT korret da der er nogle af spørgsmålene jeg ikke helt har kunne svare på man har bare antaget

Anmeld

9. juni 2011

jv30

Jeg bliver 90,9 år - så jeg glæder mig til godt 20 år som pensionist

Anmeld

9. juni 2011

Jeg biver 96,1 år!!  Havde ellers satset på 100!!!

Det er bare et lidt skørt spærgsmål, det med om ens forældre er over 80!! Det ved man jo ik om de bliver!?

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.