amning og supplering af mme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Mus84

er der nogen som supplere deres amning med mme?? bare en gang imellem eller måske en gang dagligt??

Vil lige høre jeres erfaringer inden jeg selv begår mig ud i noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

ledermus

jeg supplerer hver amning med mme.

Jeg danner ikke nok mælk så meget kort tid efter fødslen begyndte jeg at supplere i starten kun med 20 ml og så er den gradvist blevet øget eftersom han er vokset og spiser mere

Anmeld

9. juni 2011

Mus84

okay, ja det var ikke lige sådan jeg tænkte jeg ville supplere men okay.. han vil stadig godt tage af dit bryst så? det er flot..

Jeg tænker jeg bare vil prøve en gang imellem fx. vil jeg gerne farve hår og vil gerne i biffen så min mor kan passe, og så jeg også kan få lidt amme fri og manden kan tage over.. men vil allerhelst amme fuldt ud så længe som muligt, men tænker bare om man kan dette som jeg vil?? jeg kan ikke malke ud fordi jeg er bange for jeg så ikke har mælk nok, da hun i forvejen spiser hver anden time og om aftenen kan jeg mærke på hende der ikke er helt så nok..

Anmeld

20. juni 2011

Mus84

20. juni 2011

Davidsen87

Jeg ammer  Men hvis han skal passes en aften eller far skal ha ham et par timer får han mme. Mikki er helt lige glad med om han får flaske bare det ik er mig der giver ham den

Anmeld

20. juni 2011

Clisolka

Mus84 skriver:

er der nogen som supplere deres amning med mme?? bare en gang imellem eller måske en gang dagligt??

Vil lige høre jeres erfaringer inden jeg selv begår mig ud i noget..

Jeg både ammede og supplerede med MME lige fra fødslen. Min datter skulle have MME lige efter fødslen for at stabilisere hendes blodsukker  Jeg kunne ikke følge med hendes sult, så derfor supplerede jeg med MME 

Anmeld

20. juni 2011

raca

jeg ville ikke gøre det. hvis man først starter med at suplere så får man ikke øget ens produktion i takt med at barnet vokser... og man er altså lavet til at producere så meget mælk barnet har brugt for.

en enkelt flaske engang i mellem skader nok ikke, men det er slet ikke sikket hun vil tage flaske, min har aldrig kunne

Anmeld

20. juni 2011

Mus84

Tak for jeres svar, vi har nu prøvet at give hende mme, fordi jeg skulle farve hår! ;D og hun ville skam gerne tage det! og sov endda rigtig godt på det!..

Jeg vil rigtig gerne fuld amme hende så længe jeg kan endnu, men kan heller ikke se noget i at hun skulle få en flaske i ny og næ

En dag om et par uger har jeg overvejet at hun skal have en flaske fast dagligt hvis ikke hendes søvn bliver bedre..

Anmeld

20. juni 2011

raca

Mus84 skriver:

Tak for jeres svar, vi har nu prøvet at give hende mme, fordi jeg skulle farve hår! ;D og hun ville skam gerne tage det! og sov endda rigtig godt på det!..

Jeg vil rigtig gerne fuld amme hende så længe jeg kan endnu, men kan heller ikke se noget i at hun skulle få en flaske i ny og næ

En dag om et par uger har jeg overvejet at hun skal have en flaske fast dagligt hvis ikke hendes søvn bliver bedre..

hun sover tungre forde MME er svære at fordøje-- så hendes krop skal bruge lidt ekstra krafter på at nedbryde det.

det samme gælder hvis man giver dem grød eller vælling fortidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.